eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2009-09-09 21:52:43
    Temat: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
    Od: Michal <m...@n...org>

    Witajcie

    Ktoś z Was spotkał się z takim problemem? W systemie mam na 200%
    zaznaczone, że chcę wyciągi na email (i należy je dołączać) a przychodzi
    jedynie email powiadamiający, że wygenerował się nowy wyciąg i jest
    dostępny w Citibank Online.
    W dodatku email o treści wyjątkowo dołującej, że jeśli chcę, to mogę
    wyrazić chęć otrzymywania wyciągów na email.

    W tematyce komputerowej raczej jestem obeznany, jak coś to copy/paste
    (żeby nie było, że bujam):

    EDYTUJ PROFIL
    Szczegóły powiadamiania, wybrane przez Ciebie:


    Podstawowy adres e-mail: d...@b...powiadomienie.dochodzi
    Alternatywny adres e-mail:
    Domyślny adres e-mail : d...@b...powiadomienie.dochodzi
    Załącz wyciąg online
    do e-maila powiadamiającego:
    Tak

    Zgoda na otrzymywanie
    materiałów marketingowych :
    Tak

    A oto radosny email:

    Drogi Kliencie,

    milo nam poinformowac, ze wyciag z Karty Kredytowej Citibank jest juz
    dostepny. Aby go obejrzec, prosze wejsc na strone Banku i zalogowac sie
    do Citibank Online. Dla zapewnienia bezpieczenstwa system poprosi o
    autoryzacje przez podanie Nazwy Uzytkownika i hasla. Po zalogowaniu
    prosze wybrac opcje 'Informacje o Koncie > Wyswietl wyciag'.

    Wyciag z Karty Kredytowej Citibank moga Panstwo otrzymywac rowniez na
    swoj adres e-mail w postaci zalacznikow w formacie PDF, zabezpieczonych
    haslem. Opcje mozna aktywowac w Citibank Online oraz przez CitiPhone.

    Wszelkie zapytania dotyczace stanu rachunku prosze przesylac do nas
    uzywajac opcji Wiadomosci w Citibank Online. Dla pelnego
    bezpieczenstwa Panstwa danych, nie mozemy odpowiadac na pytania
    dotyczace rachunku uzywajac zewnetrznej poczty elektronicznej.

    W celu wzbogacenia dotychczasowej uslugi Wyciag Online do maila bedziemy
    dolaczac biezace informacje o ofercie Banku oraz materialy marketingowe.
    Jezeli sa Panstwo zainteresowani zapoznaniem sie z nasza oferta,
    zachecamy do otworzenia zalacznikow.

    Serdecznie pozdrawiamy,
    Dzial Obslugi Klienta


    Żadnych załączników.

    Dzieje się tak od kilku miesięcy. Ponieważ teraz mi bardziej zaczęło na
    tym zależeć- wycofalem i zrobiłem od nowa rejestrację do wyciągu online.
    Przedzwoniłem też na Citiphone- gość najpierw mnie poczęstował tekstami
    o niby programach antywirusowych blokujących załącznik (niemożliwe:
    wyciąg ma przychodzić na gmail, kiedyś zresztą przychodził) no i ponoć
    potwierdził z kolegą, że mam zaznaczoną na pewno tę opcję.


    Jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że wyciąg ostatnio oglądalem w
    systemie zanim jeszcze wysyłali maila powiadamiającego (bo sam wyciąg
    pojawia się 1-2 dni przed mailem) i system myśli, że skoro już pobrałem
    to mi niepotrzebny.

    Macie jakieś uwagi i sugestie?

    --
    Michał


  • 2. Data: 2009-09-09 22:35:51
    Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Michal pisze:
    > Witajcie
    >
    > Ktoś z Was spotkał się z takim problemem? W systemie mam na 200%
    > zaznaczone, że chcę wyciągi na email (i należy je dołączać) a przychodzi
    > jedynie email powiadamiający, że wygenerował się nowy wyciąg i jest
    > dostępny w Citibank Online.
    > W dodatku email o treści wyjątkowo dołującej, że jeśli chcę, to mogę
    > wyrazić chęć otrzymywania wyciągów na email.
    >
    > W tematyce komputerowej raczej jestem obeznany, jak coś to copy/paste
    > (żeby nie było, że bujam):
    >
    > EDYTUJ PROFIL
    > Szczegóły powiadamiania, wybrane przez Ciebie:
    >
    >
    > Podstawowy adres e-mail: d...@b...powiadomienie.dochodzi
    > Alternatywny adres e-mail:
    > Domyślny adres e-mail : d...@b...powiadomienie.dochodzi
    > Załącz wyciąg online
    > do e-maila powiadamiającego:
    > Tak
    >
    > Zgoda na otrzymywanie
    > materiałów marketingowych :
    > Tak
    >
    > A oto radosny email:
    >
    > Drogi Kliencie,
    >
    > milo nam poinformowac, ze wyciag z Karty Kredytowej Citibank jest juz
    > dostepny. Aby go obejrzec, prosze wejsc na strone Banku i zalogowac sie
    > do Citibank Online. Dla zapewnienia bezpieczenstwa system poprosi o
    > autoryzacje przez podanie Nazwy Uzytkownika i hasla. Po zalogowaniu
    > prosze wybrac opcje 'Informacje o Koncie > Wyswietl wyciag'.
    >
    > Wyciag z Karty Kredytowej Citibank moga Panstwo otrzymywac rowniez na
    > swoj adres e-mail w postaci zalacznikow w formacie PDF, zabezpieczonych
    > haslem. Opcje mozna aktywowac w Citibank Online oraz przez CitiPhone.
    >
    > Wszelkie zapytania dotyczace stanu rachunku prosze przesylac do nas
    > uzywajac opcji Wiadomosci w Citibank Online. Dla pelnego
    > bezpieczenstwa Panstwa danych, nie mozemy odpowiadac na pytania
    > dotyczace rachunku uzywajac zewnetrznej poczty elektronicznej.
    >
    > W celu wzbogacenia dotychczasowej uslugi Wyciag Online do maila bedziemy
    > dolaczac biezace informacje o ofercie Banku oraz materialy marketingowe.
    > Jezeli sa Panstwo zainteresowani zapoznaniem sie z nasza oferta,
    > zachecamy do otworzenia zalacznikow.
    >
    > Serdecznie pozdrawiamy,
    > Dzial Obslugi Klienta
    >
    >
    > Żadnych załączników.
    >
    > Dzieje się tak od kilku miesięcy. Ponieważ teraz mi bardziej zaczęło na
    > tym zależeć- wycofalem i zrobiłem od nowa rejestrację do wyciągu online.
    > Przedzwoniłem też na Citiphone- gość najpierw mnie poczęstował tekstami
    > o niby programach antywirusowych blokujących załącznik (niemożliwe:
    > wyciąg ma przychodzić na gmail, kiedyś zresztą przychodził) no i ponoć
    > potwierdził z kolegą, że mam zaznaczoną na pewno tę opcję.
    >
    >
    > Jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że wyciąg ostatnio oglądalem w
    > systemie zanim jeszcze wysyłali maila powiadamiającego (bo sam wyciąg
    > pojawia się 1-2 dni przed mailem) i system myśli, że skoro już pobrałem
    > to mi niepotrzebny.
    >
    > Macie jakieś uwagi i sugestie?
    >

    Ja nawet emaila powiadamiajacego nigdy nie dostalem.
    Rowniez ogladam wyciag juz w systemie dzien czy dwa po wygenerowaniu.


  • 3. Data: 2009-09-10 05:42:07
    Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@n...org> napisał w wiadomości
    news:h8987l$j1q$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    Podstawowy adres e-mail: d...@b...powiadomienie.dochodzi
    Alternatywny adres e-mail:
    Domyślny adres e-mail : d...@b...powiadomienie.dochodzi
    Załącz wyciąg online
    do e-maila powiadamiającego:
    Tak

    A haslo do wyciagu zdefiniowane?

    MK


  • 4. Data: 2009-09-10 06:10:22
    Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 10 Wrz, 07:42, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "Michal" <m...@n...org> napisał w
    wiadomościnews:h8987l$j1q$1@atlantis.news.neostrada.
    pl...
    >
    > Podstawowy adres e-mail: d...@b...powiadomienie.dochodzi
    > Alternatywny adres e-mail:
    > Domyślny adres e-mail : d...@b...powiadomienie.dochodzi
    > Załącz wyciąg online
    > do e-maila powiadamiającego:
    > Tak
    >
    > A haslo do wyciagu zdefiniowane?
    >

    U mnie podefiniowane i to nawet 2-krotnie.
    bo juz raz usunalem mailowe i po przyjsciu wyciagu papierowego
    zalozylem ponownie.

    Reklamy od nich dochodza, zyczenia swiateczne...tylko wyciagi nie.


  • 5. Data: 2009-09-10 07:54:51
    Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
    Od: Roman Stopa <r...@k...TEGO-NIE-MA.com.pl>

    Dnia Wed, 09 Sep 2009 23:52:43 +0200, Michal napisał(a):

    > Macie jakieś uwagi i sugestie?

    Hmm. Właśnie sobie uzmysłowiłem że do mnie faktycznie od kilku miesięcy pdf
    nie przychodzi. Ciekawe.
    Dziś 10, to "na dniach" powinienem dostać swój wyciąg. Zobaczymy...

    --
    RS


  • 6. Data: 2009-09-10 08:11:01
    Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 09:54:51 +0200, Roman Stopa napisał(a):

    > Hmm. Właśnie sobie uzmysłowiłem że do mnie faktycznie od kilku miesięcy
    > pdf nie przychodzi. Ciekawe.
    > Dziś 10, to "na dniach" powinienem dostać swój wyciąg. Zobaczymy...

    Jeżeli nie było żadnych transakcji w danym okresie rozliczeniowym, to
    wyciąg się nie generuje.



    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide


  • 7. Data: 2009-09-10 08:11:32
    Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 09:54:51 +0200, Roman Stopa napisał(a):

    >> Macie jakieś uwagi i sugestie?
    >
    > Hmm. Właśnie sobie uzmysłowiłem że do mnie faktycznie od kilku miesięcy
    > pdf nie przychodzi. Ciekawe.
    > Dziś 10, to "na dniach" powinienem dostać swój wyciąg. Zobaczymy...

    Do mnie regularnie przychodzi.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==


  • 8. Data: 2009-09-10 20:05:50
    Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Michal pisze:
    > Witajcie
    >
    > Ktoś z Was spotkał się z takim problemem? W systemie mam na 200%
    > zaznaczone, że chcę wyciągi na email (i należy je dołączać) a przychodzi
    > jedynie email powiadamiający, że wygenerował się nowy wyciąg i jest
    > dostępny w Citibank Online.
    > [...]
    > Macie jakieś uwagi i sugestie?

    Ja również dostaję tylko powiadomienie o nowym wyciągu chociaż mam
    ustawione żeby był on w załączniku.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu


  • 9. Data: 2009-09-10 20:23:25
    Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
    Od: Michal <m...@n...org>

    kranu pisze:
    > Michal pisze:
    >> Witajcie
    >>
    >> Ktoś z Was spotkał się z takim problemem? W systemie mam na 200%
    >> zaznaczone, że chcę wyciągi na email (i należy je dołączać) a
    >> przychodzi jedynie email powiadamiający, że wygenerował się nowy
    >> wyciąg i jest dostępny w Citibank Online.
    >> [...]
    >> Macie jakieś uwagi i sugestie?
    >
    > Ja również dostaję tylko powiadomienie o nowym wyciągu chociaż mam
    > ustawione żeby był on w załączniku.
    >


    To jak widać grubsza sprawa. Jak za miesiąc nie zacznie działać to
    konkretniej zajmę się tematem- poproszę w CitiPhone o email kogoś
    technicznego i prześlę mu referencję do naszego wątku + udokumentuję
    swój przypadek.

    Echo naszej poprzedniej dyskusji nt niedoskonałości systemu Citibank
    Online- kolejny problem, niestety.

    --
    Michał


  • 10. Data: 2009-09-11 06:55:41
    Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 22:23:25 +0200, Michal napisał(a):

    > To jak widać grubsza sprawa. Jak za miesiąc nie zacznie działać to
    > konkretniej zajmę się tematem- poproszę w CitiPhone o email kogoś
    > technicznego i prześlę mu referencję do naszego wątku + udokumentuję
    > swój przypadek.
    >
    > Echo naszej poprzedniej dyskusji nt niedoskonałości systemu Citibank
    > Online- kolejny problem, niestety.

    Znajomy potrzebował wyciąg do przeniesienia karty. Zrobił jedną
    transakcję, ale na email nic nie przyszło (miał chyba rozliczenie 4 dnia
    miesiąca). Przez www zamówił wyciąg papierowy, ale mu odpisywali, że za
    darmo można tylko do 3 m-c zamówić a powyżej płatne to jest 20pln, czyli
    tak jakby system nie widział ostatniej transakcji i wyciągu (od kilku
    miesięcy miał zerowe wyciągi z powodu nie używania karty). Zadzwonił na
    partyline i zamówił wyciąg papierowy, za ostatni miesiąc. Jakoś wczoraj
    mi to mówił i właśnie wczoraj też dostał wyciąg na email.


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1