  • 1. Data: 2002-11-18 13:12:38
    Temat: dlaczego tak jest?
    Od: "Kamil Muszynski" <g...@h...pl>

    Dlaczego w Polsce nic nigdy nie jest do konca dobre ?
    Nie moge tego zrozumiec, dlaczego poziom uslug np w banku w USA jest zawsze
    o niebo lepszy niz w Polsce.
    Wezmy np. Multibank niby wszystko cacy, nowe technologie, niezle produkty
    itd. ale jak przyjdzie co do czego zawsze jakas plama. W niedziele dzwonie
    na multilinie zapytac sie co musze przyniesc do placowki tego banku , zeby
    miec uruchomiony kredyt w koncie i co musze doniesc do wniosku o karte
    kredytowa zlozonego przez telefon, Pani mnie milo informuje: historie
    rachunku za 6 miesiecy , zaswiadczenie o zarobkach i 2 dokumenty ze
    zdjeciem.
    Place 30 zl za historie rachunku(kochane PKO SA) biore reszte dokumentow,
    zwalniam sie z pracy i jade. Na miejscu okazuje sie, ze poza historia
    rachunku potrzebuje zaswiadczenie o nie przekraczaniu dozwolonego debetu
    oraz ksiazeczke wojskowa. Poza tym, wniosek o karte kredytowa, ktory
    skladalem przez telefon musze zlozyc jeszcze raz pisemnie, bo cos tam.
    Po jaka cholere najpierw dzwonilem na Multilinie, wlasnie zeby nie jezdzic
    przez pol warszawy dwa razy.
    Niech to szlak.
    Kobita w multibanku zapytana dlaczego mi tego na multilini nie powiedzieli
    zrobila tylko glupia mine i tyle.

    Dlaczego nawet przez chwile nie moge sie poczuc w Polsce, jak bym .... nie
    byl w Polsce tylko w "lepszym" kraju ;-)

    Pozdrawiam
    Kamil Muszynski

  • 2. Data: 2002-11-18 13:57:34
    Temat: Re: dlaczego tak jest?
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Dlaczego nawet przez chwile nie moge sie poczuc w Polsce, jak bym .... nie
    > byl w Polsce tylko w "lepszym" kraju ;-)

    ale wodka staniala

    i to w Polsce wystarczyc powinno :(

  • 3. Data: 2002-11-18 14:21:51
    Od: "Tomasz Stański" <(freespam)tstanski@testsa.com>

    > Dlaczego nawet przez chwile nie moge sie poczuc w Polsce, jak bym .... nie
    > byl w Polsce tylko w "lepszym" kraju ;-)

    Bo w Polsce pracują Polacy i na dodatek wg polskiego Prawa Pracy niestety.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Stański

  • 4. Data: 2002-11-18 14:36:58
    Od: s...@o...pl

    > Dlaczego nawet przez chwile nie moge sie poczuc w Polsce, jak bym .... nie
    > byl w Polsce tylko w "lepszym" kraju ;-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Kamil Muszynski

    Hmmmmm - cały Multibank - nic dodać nic ująć :))))

  • 5. Data: 2002-11-18 22:14:01
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Kamil pisze:
> [...]
    > skladalem przez telefon musze zlozyc jeszcze raz pisemnie, bo cos tam.
    > Po jaka cholere najpierw dzwonilem na Multilinie, wlasnie zeby nie jezdzic
    Z doświadczenia wiem, że lepiej dzwonić bezpośrednio do oddziału,
    zanotować nazwisko osoby z którą się rozmawiało...
    IMHO InfoLinia często robi reklamę mówiąc "to takie proste, u nas
    wszystko działa, trzeba tylko to i to, nie trzeba wpływów w wysokości
    1300, itd". Praktyka wykazuje co innego.