  • 1. Data: 2002-11-18 13:21:16
    Temat: MULTIBANK - mały plusik :)
    Od: s...@o...pl

    No i zadzwonili - że dokumenty które prosiłem do zwrotu (złożone wraz z
    wnioskiem o KK którą mi odmówiono) są do odebrania w placówce.
    Tak więc po raz kolejny moje drogi z multibankiem się rozchodzą. No cóż -
    poczekam na kolejny interresujący produkt z ich strony i postyaram się nawiązać
    współpracę. Do trzech razy sztuka :)

  • 2. Data: 2002-11-18 13:56:37
    Temat: Re: MULTIBANK - mały plusik :)
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Ty masz chociaz odzew. Ja nadal czekam.
    To juz bedzie 3 tydzien.

    MarcinP

  • 3. Data: 2002-11-18 14:06:45
    Od: s...@o...pl

    > Ty masz chociaz odzew. Ja nadal czekam.
    > To juz bedzie 3 tydzien.
    >
    > MarcinP

    Nie bój nic - byle nie odpowiedzieli odmownie bo wtedy pobiłbys mój czas
    oczekiwania (8 dni) :)))))))))