  • 1. Data: 2003-08-28 08:13:29
    Temat: co myslicie o tym funduszu ?
    Od: "Przemyslaw O." <p...@o...pl>

    Arka Obligacji Europejskich FIO http://www.bzwbk.pl/u235/navi/196942

    Do zainwestowania tam na okolo 1.5 roku jest tylko 10 tys zl + 700 zl co
    miesiac. Na pewno bedzie to lepsza alternatywa niz np. lokaty BZ WBK. Czy
    nie macie zastrzezen do tego funduszu ?

  • 2. Data: 2003-08-28 08:18:19
    Temat: Re: co myslicie o tym funduszu ?
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > miesiac. Na pewno bedzie to lepsza alternatywa niz np. lokaty BZ WBK. Czy

    w ogóle nie myslimy o tym funduszu

  • 3. Data: 2003-08-28 09:38:58
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw O." <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 700 zl co miesiac. Na pewno bedzie to lepsza alternatywa niz
    > np. lokaty BZ WBK. Czy nie macie zastrzezen do tego funduszu ?

    Ja bym sie funduszy zwiazanych z Europa lub Stanami nie tykal,
    powod jest prosty: przeanalizuj sobie na stronach supermarketu
    FI mBanku stopy zwrotu funduszow tego typu.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.