  • 1. Data: 2004-08-03 19:15:11
    Temat: citibank - jakie wrazenia?
    Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl>

    witam, zamierzam zalozyc konto w citibanku, pod katem
    uzywania subkonta walutowego, z tej racji, ze za granica
    bede mogl wyjmowac pieniadze z bankomatow citi za free.

    ale dziwna rzecz, bo jedni w infolinii mi mowia, ze karta
    maestro, nawet po przydzieleniu jej przez citiphone
    do subkonta walutowego, bedzie z niego czerpac przy
    wyplacie z bankomatow, a przy transakcjach bezgotwokowych
    juz z konta zlotowkowego,
    inni natomiast mowia ze po owej komendzie w citiphone
    transakcje bezgotowkowe sa tez z konta walutowego
    [poprzedni mowia ze to nielegalne by bylo]

    wiec jak to jest naprawde?

    a poza tym - ogolne wrazenia z serwisu www, czy sie wiesza,
    czy interface ladny ;o) i wszystko co Wam sie nasuwa bedzie
    mile widziane!

    --
    pozdrawiam,

    ---------------------------------------------[.:wham
    my:.]

  • 2. Data: 2004-08-03 19:19:05
    Temat: Re: citibank - jakie wrazenia?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    [.:whammy:.] <w...@W...pl> wrote:
    > maestro, nawet po przydzieleniu jej przez citiphone
    > do subkonta walutowego, bedzie z niego czerpac przy
    > wyplacie z bankomatow, a przy transakcjach bezgotwokowych
    > juz z konta zlotowkowego,

    dobrze mowia, tak jest

    > a poza tym - ogolne wrazenia z serwisu www, czy sie wiesza,
    > czy interface ladny ;o) i wszystko co Wam sie nasuwa bedzie
    > mile widziane!

    demo gdzies powinno byc. Ogolnie - tak to sobie wyglada w porownaniu z
    innymi. Ale calkiem szybkie.

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-03 19:20:08
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> napisał w wiadomości
    > a poza tym - ogolne wrazenia z serwisu www, czy sie wiesza,
    > czy interface ladny ;o) i wszystko co Wam sie nasuwa bedzie
    > mile widziane!

    Interface zwyczajny i dobrze, bo juz probowali kombinowac to tylko wszystko
    wolniej dzialalo. Wieszac to sie nie wiesza, tylko poza godzinami pracy
    banku regularnie bywaja komunikaty "Przepraszamy dyspozycja nie moze byc
    obecnie wykonana..." lub "Informacja czasowo niedostepna".

    Daniel

    --
    Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
    Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.

  • 4. Data: 2004-08-03 19:26:55
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > godzinami pracy banku regularnie bywaja komunikaty "Przepraszamy
    > dyspozycja nie moze byc obecnie wykonana..." lub "Informacja czasowo
    > niedostepna".

    Odkad uzywam CitiOnline nigdy nie mialem takiego komunikatu :)

    Jedyny problem jaki mialem to niezgodnosc pokazywanego salda z saldem
    rzeczywistym. Ale tylko raz mialo to miejsce i po 24h samo sie naprawilo.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 5. Data: 2004-08-03 20:26:50
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości

    > Odkad uzywam CitiOnline nigdy nie mialem takiego komunikatu :)

    To sprobuj regularnie poznym wieczorem robic przelewy.

    Daniel

  • 6. Data: 2004-08-04 08:08:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 3 Aug 2004 22:26:50 +0200, Daniel M.J. napisał(a):

    > To sprobuj regularnie poznym wieczorem robic przelewy.

    Właśnie - zauważyłem, że jak np. wysyłam przelew z Citionline po południu,
    to potrafi on dotrzeć (na inne z moich kont - BPH, Fortis) nie następnego
    dnia, a dwa dni później! Czy Wy też tak macie?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 7. Data: 2004-08-04 08:22:02
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jacek Osiecki wrote:
    > Właśnie - zauważyłem, że jak np. wysyłam przelew z Citionline po
    > południu, to potrafi on dotrzeć (na inne z moich kont - BPH, Fortis)
    > nie następnego dnia, a dwa dni później! Czy Wy też tak macie?

    nie, nie mamy citionline :-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2004-08-04 11:23:32
    Od: RBprv <r...@U...onet.pl>

    to i ja się podłącze pod wątek

    Chciałbym się zapytać czy warto w tym banku założyć konto firmowe? Czy
    to dobry bank kiedyś uważany był za drogi, na co zwrócić uwage co w nim
    jest droższe niż w innych bankach. Chciałbym wykonywać wszelkie operacje
    przez internet, służyło by to konto głównie do płacenia ZUSu i używania
    karty za granicą.

  • 9. Data: 2004-08-04 21:35:18
    Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl>

    > Interface zwyczajny i dobrze, bo juz probowali kombinowac to tylko
    wszystko
    > wolniej dzialalo

    na maxa prosty jest.. juz zalozylem konto i sie naocznie przekonalem :o)
    troche wstyd zeby taki 'swiatowy' bank mial interface jakby w wordzie
    zrobiony... niby nie do tego jest bank zeby sie grafika zachwycac,
    ale moja wrazliwosc estety mnie zniechecila do niego ;o))

    --
    pozdrawiam,

    my:.]