eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › chamstwo w Multibanku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 54

  • 21. Data: 2002-07-23 13:06:51
    Temat: Re: chamstwo w Multibanku
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > a.. Bank po otrzymaniu od BIK S.A. informacji, że Klient Banku wniósł
    > żądanie, o którym mowa w art. 32 ust.1 pkt 6 ustawy o ochronie danych
    > osobowych w odniesieniu do Bazy  "Kredytobiorcy", niezwłocznie podejmie
    > niezbędne działania aby sprawdzić zasadność żądania Klienta.
    > a.. W przypadku stwierdzenia przez Bank, że żądanie Klienta jest
    > uzasadnione, Bank niezwłocznie podejmie wszystkie działania aby wyjaśnić
    > przyczyny przekazania niepoprawnych danych, wycofa dane z Bazy
    > "Kredytobiorcy" lub w zależności od oceny możliwych skutków dla innych
    > banków prześle do Bazy "Kredytobiorcy" poprawne dane.
    > a.. W każdym przypadku wycofania danych lub przesyłania poprawnych danych w
    > wyniku żądania Klienta Bank pisemnie powiadomi o tym BIK S.A. W związku z
    > powyższym, iż to bank dokona korekty danych, BIK nie ma obowiązku
    > informowania
    > o tym fakcie klientów.
    >
    >
    > Czyli chyba klient wnosi do BIK-u, ten dopiero przekazuje do banku.

    IMO uściślając: klient ma dwie drogi: przez BIK i przez bank, ale to bank
    występuje do BIK'u o zmianę/usunięcie danych.

    Jacek


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 22. Data: 2002-07-23 13:10:21
    Temat: Re: chamstwo w Multibanku
    Od: <p...@w...pl>

    >
    > > SKRAJNE OLEWANIE, BRAK KOMPETENCJI, BRAK ZAINTERESOWANIA, BRAK
    > > WYSTARCZAJĄCEJ WIEDZY PRACOWNIKÓW MULTIBANKU W KATOWICACH
    > > PRZESZEDŁ MOJE NAJŚMIELSZE OCZEKIWANIA. MYŚLĘ, ŻE POZOSTANIE PRZY
    > > KONCIE W PEKAO S.A. BĘDZIE ROZSĄDNE &#8211; MOŻE NIE JEST TO OFERTA
    > > NAJKORZYSTNIEJSZA, ALE PRACOWNICY PEKAO WIEDZĄ DO ZNACZY SŁOWO
    > > KLIENT !!!!!
    >
    > A ty biedaczku myślałeś że po Banku Czestochowa to oni tylko długi przejeli?
    > :-)
    > Y.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
    Nie - myślałem o nim jako o większym bracie Mbanku !

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 23. Data: 2002-07-23 13:16:42
    Temat: Re: chamstwo w Multibanku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>


    Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5db6.00001ac6.3d3d54eb@newsgate.onet.pl...
    [..]

    > IMO uściślając: klient ma dwie drogi: przez BIK i przez bank, ale to bank
    > występuje do BIK'u o zmianę/usunięcie danych.
    Choć z drugiej strony na tej samej stronie BIK-u jest takie coś:

    a.. Wszelkie zastrzeżenia odnośnie treści danych osobowych klient banku
    powinien kierować do banku będącego właścicielem tych danych

    Czyli nie rozumiem. :-(
    Inna sprawa.
    Czy ktoś mający kredyty, skladał zapytanie do BIK-u ?
    i jakie informacje się otrzymuje na odpowiedzi do takiego zapytania?


    KJ




  • 24. Data: 2002-07-23 13:19:55
    Temat: Re: chamstwo w Multibanku
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Czyli nie rozumiem. :-(
    > Inna sprawa.
    > Czy ktoś mający kredyty, skladał zapytanie do BIK-u ?
    > i jakie informacje się otrzymuje na odpowiedzi do takiego zapytania?
    >

    Z pewnością dane instytucji, która wnosiła o wpisanie na listę, rodzaj i
    wysokość niespłaconych zobowiązań?

    Jacek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 25. Data: 2002-07-23 13:25:08
    Temat: Re: chamstwo w Multibanku
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > > Z pewnością dane instytucji, która wnosiła o wpisanie na listę, rodzaj i
    > > wysokość niespłaconych zobowiązań?
    > No właśnie niekoniecznie. Swego czasu ktoś składał zapytanie i żalił się
    > że fraza "dane osobowe" została potraktowana dosłownie:
    > dostał adres imie i nazwisko i ani słowa o kredytach.

    To mnie zaskakujesz, że oni są tacy niedomyślni :-)

    Jacek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 26. Data: 2002-07-23 13:25:29
    Temat: Re: chamstwo w Multibanku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>


    Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5db6.00001ae3.3d3d57fa@newsgate.onet.pl...
    > > Czyli nie rozumiem. :-(
    > > Inna sprawa.
    > > Czy ktoś mający kredyty, skladał zapytanie do BIK-u ?
    > > i jakie informacje się otrzymuje na odpowiedzi do takiego zapytania?
    > >
    >
    > Z pewnością dane instytucji, która wnosiła o wpisanie na listę, rodzaj i
    > wysokość niespłaconych zobowiązań?
    No właśnie niekoniecznie. Swego czasu ktoś składał zapytanie i żalił się
    że fraza "dane osobowe" została potraktowana dosłownie:
    dostał adres imie i nazwisko i ani słowa o kredytach.

    KJ



  • 27. Data: 2002-07-23 13:35:45
    Temat: Re: chamstwo w Multibanku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>


    Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5db6.00001aed.3d3d5932@newsgate.onet.pl...
    [...]


    > To mnie zaskakujesz, że oni są tacy niedomyślni :-)
    >
    Wiesz, gdyby nie przypadek od którego wątek się zaczął
    (o ile jest prawdziwy) to może byłoby to śmieszne.
    Co gorsza, z (pobieżnej) lektury UODO nie bardzo wiadomo jak
    wymusić na nich podanie czegoś więce.

    KJ



  • 28. Data: 2002-07-23 13:42:55
    Temat: Re: chamstwo w Multibanku
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > > A propos: Gdzie można dostać w miarę łatwo linię kredytową w koncie,
    > > przedstawiając historię w innego banku? Co zrobić z tym głupim wpisem do
    BIK
    > > S.A. ?

    > Po uregulowaniu należności możesz zażadać od banku, który Ci na@#$%^& w
    papiery
    > usunięcia wpisu w BIK'u. Spróbuj dowiedzieć się w Multibanku, kto Cię tak
    > obsmarował i uderzyć tam.

    Pamietajcie, ze (podobno) bank (w tym wypadku multi) nie ma dostepu do
    wszystkich danych w BIKu. A wiec multi nie wie gdzie jest ten niesplacony
    kredyt... :((

    pozdrawiam,


  • 29. Data: 2002-07-23 16:10:34
    Temat: Re: chamstwo w Multibanku
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 23 Jul 2002 15:06:51 +0200, <j...@p...onet.pl> wrote:
    >
    >IMO uściślając: klient ma dwie drogi: przez BIK i przez bank, ale to bank
    >występuje do BIK'u o zmianę/usunięcie danych.
    >
    Z tym, ze zglaszac mozna do banku, ktory takiego wpisu dokonal. A nie
    do banku, ktory na podstawie tego wpisu podjal decyzje.
    W raporcie ktory otrzymuje bank pytajacy nie ma informacji kto dokonal
    danego wpisu.
    Natomiast klient zadajac pytanie do BIKu samodzielnie na pewno otrzyma
    konkretne dane bankow.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/


  • 30. Data: 2002-07-23 16:13:28
    Temat: Re: chamstwo w Multibanku
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 23 Jul 2002 15:16:42 +0200, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:


    >a.. Wszelkie zastrzeżenia odnośnie treści danych osobowych klient banku
    >powinien kierować do banku będącego właścicielem tych danych
    >
    >Czyli nie rozumiem. :-(

    Do banku bedacego wlascicielem tych danych czyli do banku, ktory te
    dane umiescil w BIKu.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1