  • Data: 2004-03-19 09:46:52
    Temat: cd historii :)
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wczoraj zadzwonił do mnie dyrektor oddziału Multibanku w Gorzowie, w rozmowie
    otrzymałam wyjaśnienia dotyczące mojego kredytu. Pan Jarosław dał mi także do
    zrozumienia, że ubolewa nad tym, jak mój wniosek został potraktowany. Ma
    nadzieje, że moja współpraca z bankiem będzie trwała nadal i jeśli tylko będę
    miała problemy, jakiekolwiek wątpliwości, to jego drzwi są zawsze otwarte.
    Jestem bardzo ciekawa, jak potoczy się dalej moja współpraca, nie ukrywam, że
    mam żal, ale mam nadzieje, że szybko o tym zapomnę.
    Po tym zajściu widać jakie osiąga efekty forum.

    Pozdrawiam wszystkich forumowiczów :)