  • 1. Data: 2004-08-29 12:15:54
    Temat: [bzwbk] karty MC oraz VC
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    Witam,

    chciałbym się dowiedzieć czy ktoś posiada kartę debetową Visa Classic w
    BZWBK? Jakie są jej plusy/minusy, jakie wymogi oprócz trzymiesięcznego
    posiadania konta u nich trzeba spełnić. Zastanawiam się także nad MC
    walutową więc jakby ktoś miał z nią styczność to także proszę o info.

    --

    pozdrawiam,
    mk

  • 2. Data: 2004-08-29 19:59:57
    Temat: Re: [bzwbk] karty MC oraz VC
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Kubiczek <u...@h...com> wrote:
    > chciałbym się dowiedzieć czy ktoś posiada kartę debetową Visa Classic
    > w BZWBK? Jakie są jej plusy/minusy, jakie wymogi oprócz
    > trzymiesięcznego posiadania konta u nich trzeba spełnić.

    Ja mialem :)
    Wymogi chyba poza 3 miesiacami jeszcze bylo kryterium wplywow.
    A karta jak karta debetowa. Zadnych problemow.

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-29 20:12:46
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    : Wymogi chyba poza 3 miesiacami jeszcze bylo kryterium wplywow.
    : A karta jak karta debetowa. Zadnych problemow.
    :
    no właśnie chodzi co z wpływami, bo na ichniej stronie jak i w serwisach
    finansowych w informacjach nt. tej karty nie ma określonych minimalnych
    wpływów, jutro najwyżej skontaktuję się z moim 'doradcą klienta
    indywidualnego' ;))

    --

    pozdrawiam,
    mk

  • 4. Data: 2004-08-29 20:45:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > serwisach finansowych w informacjach nt. tej karty nie ma określonych
    > minimalnych wpływów, jutro najwyżej skontaktuję się z moim 'doradcą

    sprawdz w archiwum - chyba bylo minimalne wplywy 500 zl o ile pamietam.

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-08-30 10:57:05
    Od: "Michal" <c...@W...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > sprawdz w archiwum - chyba bylo minimalne wplywy 500 zl o ile
    > pamietam.

    Jesli chodzi o mnie to sprawe rozpatrzyla indywidualnie Pani Dyrektor
    oddzialu. Jako ze nie mam stalych wplywow, konto mialem ponad 3 lata, to
    jednak musiala to obejrzec glowa banku ;)

    Pozdro,

    Czapla