  • 1. Data: 2005-03-24 22:14:10
    Temat: bph -historia za dany dzien
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    czy zauwazyliscie, ze od jakiegos czasu w systemie Sezam pokazywany jest
    stan konta na dany dzien ale nie widac operacji z dzisiejszego dnia w
    historii?

    JerzyR

  • 2. Data: 2005-03-24 23:05:42
    Temat: Re: bph -historia za dany dzien
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 24 Mar 2005 23:14:10 +0100, "JerzyR" <j...@k...chip.pl>
    wrote:

    >czy zauwazyliscie, ze od jakiegos czasu w systemie Sezam pokazywany jest
    >stan konta na dany dzien ale nie widac operacji z dzisiejszego dnia w
    >historii?
    SOA#1: u mnie dziala.
    ale w ostatnich dniach z przerwami :) czasem nie dziala nic.
    dzis np o 8 mialem historie a o 11 nie mialem uprawnien do ogladania
    historii. wszystko moglem zrobic oprocz zajrzenia w historie. o 13
    wrocily uprawnienia :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-03-25 12:18:29
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik WAM napisał:

    > dzis np o 8 mialem historie a o 11 nie mialem uprawnien do ogladania
    > historii. wszystko moglem zrobic oprocz zajrzenia w historie. o 13
    > wrocily uprawnienia :)

    Widze, ze to jest bardziej skomplikowane. To ze rodzaj wyswietlanych
    bledow zalezy od roznicy w czasie pomiedzy serwerem i komputerem
    uzytkownika jest jasne. Ale wyglada na to, ze zegary serwerow BePeHahaha
    chodza nieliniowo i nawet gdy uzytkownik nie zmienia ustawienia zegara
    na swoim komputerze moze dostawac o roznych porach rozne bledy
    wynikajace z roznych roznic w czasie.

    Prawde mowiac jestem pod coraz wiekszym wrazeniem zaawansowania
    technicznego systemu BePeHahaha.

    Bartol

  • 4. Data: 2005-03-25 18:58:06
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > chodza nieliniowo i nawet gdy uzytkownik nie zmienia ustawienia zegara
    > na swoim komputerze moze dostawac o roznych porach rozne bledy

    Zmyślasz. Bank robił konserwacje, update cokolwiek. Coś się jednak pomimo
    testów i procedur zepsuło.
    Teraz bank usiłuje to naprawić przy zachowaniu dostępu do systemu i kosztem
    przejsciowego odcięcia mniej istotnych funkcji, o czym dyskretnie ale jednak
    informuje na stronie portalu w aktualnościach.
    Poza tym nie zapomniaj że bank działa też w realu i większość klientów ma
    dostęp do oddziałów czy agencji . Trzeba tylko ruszyć się sprzed monitora.

    > Prawde mowiac jestem pod coraz wiekszym wrazeniem zaawansowania
    > technicznego systemu BePeHahaha.

    Załóż sobie konto w Citi . Tam wyrafinowanie systemu sprawi że od razu
    wejdziesz na orbitę .

    pozd
    Adam

  • 5. Data: 2005-03-25 19:14:20
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam S. napisał:

    > Zmyślasz. Bank robił konserwacje, update cokolwiek. Coś się jednak pomimo
    > testów i procedur zepsuło.

    Chcielismy dobrze, wyszlo jak zwykle. Dokladnie to samo dotyczy niestety
    Twojego poczucia humoru.

    > Teraz bank usiłuje to naprawić przy zachowaniu dostępu do systemu i kosztem
    > przejsciowego odcięcia mniej istotnych funkcji, o czym dyskretnie ale jednak
    > informuje na stronie portalu w aktualnościach.

    Na stronie logowania zadnych komunikatow nie zauwazylem, a tam jest IMHO
    miejsce na takie komunikaty.

    > Poza tym nie zapomniaj że bank działa też w realu i większość klientów ma
    > dostęp do oddziałów czy agencji . Trzeba tylko ruszyć się sprzed monitora.

    Mam to gdzies. Gdyby to byly sporadyczne przypadki, to bym slowa nie
    powiedzial. Ale ten system jest na skraju zalamania caly czas. Prawde
    mowiac, to cud ze jeszcze w ogole cokolwiek w nim dziala.

    > Załóż sobie konto w Citi . Tam wyrafinowanie systemu sprawi że od razu
    > wejdziesz na orbitę .

    Nie dziekuje. Na orbicie jest problem z dostepem do internetu.

    Bartol

  • 6. Data: 2005-03-25 19:59:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 25 Mar 2005 19:58:06 +0100, "Adam S." <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Teraz bank usiłuje to naprawić przy zachowaniu dostępu do systemu i kosztem
    >przejsciowego odcięcia mniej istotnych funkcji, o czym dyskretnie ale jednak
    >informuje na stronie portalu w aktualnościach.
    Dzis ok 18 bardzo ciekawie informowal... Na stronie www.bph.pl byla
    m.in. informacja ze w dniach 23-24 wrzesnia pojawia sie utrudnienia w
    korzystaniu z systemu. Po kliknieciu w ta informacje okazywalo sie ze
    utrudnienia owszem beda, ale nie we wrzesniu lecz od 4 do 5
    pazdziernika 2004 r.

    WAM

    PS. Daty niezbyt dokladnie zapamietalem -moglem sie pomylic o kilka
    dni

  • 7. Data: 2005-03-25 20:29:58
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Chcielismy dobrze, wyszlo jak zwykle. Dokladnie to samo dotyczy niestety
    > Twojego poczucia humoru.

    Moze dlatego, że nigdzie nie zauważyłem smileya :)

    > Na stronie logowania zadnych komunikatow nie zauwazylem, a tam jest IMHO
    > miejsce na takie komunikaty.

    Bank jest częścią dużej korporacji a te zawsze niechętnie przyznawały się do
    wpadek nawet tak drobnych jak ta. Poza tym na stronie logowania bank nigdy
    nie zamieszczał komunikatów.
    Od początku funkcjowania nowej strony, informacje o zmianach w systemie
    pojawiały się tylko na stronie portalu i wystarczy odrobina dobrej woli ,
    żeby do nich dotrzeć i je czytać . Jeżeli jej nie ma to nawet informacje na
    stronie logowania by nie pomogły , zwłaszcza że są ludzie /nie piszę o
    Tobie/ , którzy nawet gdyby im coś napisać dużą czcionką toby tego nie
    przeczytali/zauważyli.

    > Mam to gdzies. Gdyby to byly sporadyczne przypadki, to bym slowa nie
    > powiedzial. Ale ten system jest na skraju zalamania caly czas. Prawde
    > mowiac, to cud ze jeszcze w ogole cokolwiek w nim dziala.

    Podejrzewam, że wolisz widzieć szklankę zawsze w połowie pustą

    EOT z mojej strony
    Adam

  • 8. Data: 2005-03-25 21:01:58
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam S. napisał:

    > Moze dlatego, że nigdzie nie zauważyłem smileya :)

    Bo ja uwielbiam opowiadac dowcipy z kamienna twarza.

> [...]
    > Od początku funkcjowania nowej strony, informacje o zmianach w systemie
    > pojawiały się tylko na stronie portalu i wystarczy odrobina dobrej woli ,

    Widzisz, dla mnie jedyna sensowna strona dla takich komunikatow jest
    strona logowania, bo na nia wchodze zawsze, gdy chce cos w banku zrobic.
    Na strone banku jako takiego nie wchodze, bo mnie ona w ogole nie
    interesuje. A juz na pewno nie bede marnowal czasu, zeby przed kazdym
    zalogowaniem orac serwis korporacyjny, czy jakis mlotek nie ukryl gdzies
    jakiejs informacji o problemach.

    > Jeżeli jej nie ma to nawet informacje na
    > stronie logowania by nie pomogły , zwłaszcza że są ludzie /nie piszę o
    > Tobie/ , którzy nawet gdyby im coś napisać dużą czcionką toby tego nie
    > przeczytali/zauważyli.

    To juz jest problem tych ludzi.

    > Podejrzewam, że wolisz widzieć szklankę zawsze w połowie pustą

    Zle podejrzewasz. Na Inteligo zlego slowa nie powiem, choc zdarzalo sie
    im rabnac z hukiem. Ale tam z reguly i definicji wszystko dziala tak jak
    powinno. Tak samo mam malo zastrzezen do Millenetu. Wlasciwie jedyne to
    bardzo marne bezpieczenstwo (praktycznie na poziomie Sezama).

    Bartol