  • 1. Data: 2005-03-24 11:18:00
    Temat: Inteligi->wypłata w kasie PKOBP
    Od: bob <b...@m...ru>

    Temat był już chyba przerabainy, ale proszę mi przypomnieć czemu niechcą
    wypłacagotówki w kasach oddziałów PKOBP? Ostatnio właśnie odeszłem z
    kwitkiem od kasy, a nie pamiętałem za bardzo jak napisano w regulaminie
    Inteligo więc się nie kłóciłem:) Teraz czytam: par. 34 pkt 3 - odnośnie
    wypłat z gotówki rachunku: <... lub w kasach banków obsługujących Karty>
    Jak to rozumieć ?

  • 2. Data: 2005-03-24 11:19:20
    Temat: Re: Inteligi->wypłata w kasie PKOBP
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "bob" <b...@m...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    > Inteligo więc się nie kłóciłem:) Teraz czytam: par. 34 pkt 3 - odnośnie
    > wypłat z gotówki rachunku: <... lub w kasach banków obsługujących Karty>

    Dosłownie...;-)
    Tam, dzie PKO BP obsluguje karty tam wyplacasz "na karte"
    Nie ma wyplaty "na dowod"

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-03-24 21:09:20
    Od: bob <b...@m...ru>

    Slawek Kos wrote:

    > Użytkownik "bob" <b...@m...ru> napisał w wiadomości
    >
    > Dosłownie...;-)
    > Tam, dzie PKO BP obsluguje karty tam wyplacasz "na karte"
    > Nie ma wyplaty "na dowod"

    No a gdzie mam tą kartę wetknąć, za przeproszeniem?

  • 4. Data: 2005-03-24 21:09:44
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    bob napisał(a):

    > No a gdzie mam tą kartę wetknąć, za przeproszeniem?

    Do terminala POS. I raczej nie Ty tylko obsługa.

    Pozdrawiam!

  • 5. Data: 2005-03-24 21:37:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    bob napisał(a):

    > No a gdzie mam tą kartę wetknąć, za przeproszeniem?

    Do okienka. Powiedzieć "dzień dobry, chciałbym dokonać wypłaty na kartę,
    czy w oddziale jest terminal POS?".

  • 6. Data: 2005-03-24 21:53:58
    Od: bob <b...@m...ru>

    Łukasz Cielecki wrote:

    > Do terminala POS. I raczej nie Ty tylko obsługa.
    >
    > Pozdrawiam!

    Co to jest terminal POS?
    Czy jest w każdym oddziale?

    też pozdrawiam!

  • 7. Data: 2005-03-25 06:04:39
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    > Do okienka. Powiedzieć "dzień dobry, chciałbym dokonać wypłaty na kartę,
    > czy w oddziale jest terminal POS?".

    No właśnie, a czy gdzieś jest lista takich oddziałów?
    Ktoś wie czy w Bydgoszczy jest może taki?

    --
    Jacek Wojaczyński

  • 8. Data: 2005-03-25 07:32:35
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Karty>

    > No a gdzie mam tą kartę wetknąć, za przeproszeniem?

    W rękę.
    ... rękę pracownika.
    Przecie napisalem, ze tam gdzie "PKO BP obsluguje"
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2005-03-25 07:49:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jacek Wojaczyński napisał(a):

    > No właśnie, a czy gdzieś jest lista takich oddziałów?
    > Ktoś wie czy w Bydgoszczy jest może taki?

    Na stronie PKO BP na pewno jest lista agencji z POSami. Z oddziałami
    chyba nie. Ponadto nie wiem, czy infolinia PKO BP posiada takie
    informacje (kiedyś nie mieli).

  • 10. Data: 2005-03-25 08:09:23
    Od: "mindex" <m...@n...idea.net.pl>

    Użytkownik "Jacek Wojaczyński" napisał :

    > No właśnie, a czy gdzieś jest lista takich oddziałów?
    > Ktoś wie czy w Bydgoszczy jest może taki?

    lista choćby tutaj:
    http://www.inteligo.pl/infosite/pomoc_lokalizator_te
    rminali_pos.htm

    a w Bydgoszczy... w oddziale nie ma (jak wynika z tej listy)
    ale sprawdź w agencji.

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=multiwyszu/zone=-1/
    section=ogol

    zaznaczasz "agencja..."
    i wpisujesz Bydgoszcz

    wyszuka Ci duuużo agencji, z ktorych wiekszość ma POS

    --
    mindex
    mindex[at]idea[dot]net[dot]pl