  • 1. Data: 2003-01-04 13:12:14
    Temat: bogaćcie się! Kołodko radzi jak!
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    http://waluty.onet.pl/621412,wiadomosci.html

    "Wicepremier podkreślił jednak, że obecnie każdy może to wykorzystać i namawia do
    kupowania dolarów. Grzegorz Kołodko zaapelował do
    gospodarstw domowych, ludności, przedsiębiorców i banków, by kupowali dolary i euro,
    które nie będą już tańsze niż teraz."

  • 2. Data: 2003-01-04 13:30:53
    Temat: Re: bogaćcie się! Kołodko radzi jak!
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

> [...]
    > gospodarstw domowych, ludności, przedsiębiorców i banków, by kupowali
    dolary i euro, które nie będą już tańsze niż teraz."

    Ten koleś to już naprawdę zwariował! Zawsze się zastanawiałam, czy on jest
    wariatem, czy tylko struga wariata. Po przeczytaniu tej jego wypowiedzi
    skłaniam sie raczej ku tej pierwszej hipotezie. Czy jest tu jakiś
    lekarz-psychiatra?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-01-04 13:53:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av6nm2$cb3$1@news.onet.pl, Glenn wrote:
> [...]
    > jest wariatem, czy tylko struga wariata. Po przeczytaniu tej jego
    > wypowiedzi skłaniam sie raczej ku tej pierwszej hipotezie. Czy jest

    Wyjasnisz lamerowi dlaczego to taki wariacki pomysł?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-04 14:10:56
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Wyjasnisz lamerowi dlaczego to taki wariacki pomysł?

    No może trochę za ostro biednego GK potraktowałam, ale dolar raczej jeszcze
    pójdzie w dół, a Grzesio K. namawiając "gospodarstwa domowe, ludność,
    przedsiębiorstwa i banki" robi jednak nieładnie zwłaszcza, że jego wypowiedź
    to nie wypowiedź GK ale Min.Fin. naszego prześwietnego rządu.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-01-04 14:30:16
    Od: oVo <o...@n...poczta.onet.pl>

    On Sat, 4 Jan 2003 15:10:56 +0100, "Glenn" <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    >przedsiębiorstwa i banki" robi jednak nieładnie zwłaszcza, że jego wypowiedź
    >to nie wypowiedź GK ale Min.Fin. naszego prześwietnego rządu.

    Dolar może pójdzie w dół ale względem euro, jena, GCF itd.
    Może Kołodko po prostu wie że niedługo w Polsce wszystko pieprznie
    i naprawdę ludziom dobrze radzi. Nie warto teraz trzymać wszystkiego w
    złotówkach, naprawdę lepiej zamienić ich część na dewizy, może nie na
    $$ ale jednak.

    Pozdrawiam

    oVo

  • 6. Data: 2003-01-04 14:31:58
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wyjasnisz lamerowi dlaczego to taki wariacki pomysł?

    Podobny wątek toczy się na wgpw.Warto zapoznać się z opinia speców

  • 7. Data: 2003-01-04 14:39:21
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "oVo" <o...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i naprawdę ludziom dobrze radzi. Nie warto teraz trzymać wszystkiego w
    > złotówkach, naprawdę lepiej zamienić ich część na dewizy, może nie na

    Dywersyfikacja portfela to zawsze była dobra rada!!!
    Warto "po trochu" mieć w różnych aktywach

    Jak oceniacie "amerykański scenariusz"?
    http://www.zloteczasy.pl/poradnik.html

    Jak to powinno wyglądać w polskich realiach????

  • 8. Data: 2003-01-04 15:41:16
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av6q15$htn$1@news.onet.pl, Glenn wrote:

    > ale dolar raczej jeszcze pójdzie w dół

    skoro tak mówisz ;P

    > a Grzesio K. namawiając "gospodarstwa domowe,
    > ludność, przedsiębiorstwa i banki" robi jednak nieładnie zwłaszcza,
    > że jego wypowiedź to nie wypowiedź GK ale Min.Fin. naszego
    > prześwietnego rządu.

    Jestem skłonny się zgodzić, że może nie licuje to ze stanowiskiem, ale Twoje
    inwektywy pod adresem GK sugerowały jednak coś znacznie bardziej
    radykalnego, więc tego szukałem.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-01-04 15:47:17
    Od: "KK" <k...@g...pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > gospodarstw domowych, ludności, przedsiębiorców i banków, by kupowali
    dolary i euro, które nie będą już tańsze niż teraz."

    Dobrze radzi.
    Swego czasu w planach bylo zdewaluowanie zlotego o 15 % .
    Moze ktos wpadl na pomysl, zeby to zrealizowac.
    kk

  • 10. Data: 2003-01-04 15:51:28
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > skoro tak mówisz ;P

    Tak mówię ;PPPP

    > Jestem skłonny się zgodzić, że może nie licuje to ze stanowiskiem, ale
    Twoje
    > inwektywy pod adresem GK sugerowały jednak coś znacznie bardziej
    > radykalnego, więc tego szukałem.

    Tam zaraz inwektywy. Wariat to nie inwektywa, tylko przypadłość wrodzona
    ;-))) To już nawet nie chodzi o to "nielicowanie ze stanowiskiem" tylko o
    to, że ja mogę sobie być wróżką, ale jak on się jako MFin. tak
    autorytatywnie wypowiada, to co zrobi/powie jak mu dolar nagle spadnie
    ;-)))))? Wiarygodności (o ile jeszcze jakąś ma) mu to nie dodaje.

    Pozdrowienia,
    Glenn