eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibiurokracja bankowa › biurokracja bankowa
  • Data: 2002-05-20 10:41:06
    Temat: biurokracja bankowa
    Od: "Marek Lef" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Zmienilem miejsce zamieszkania, dzis chciałem zmienic adres w oddziale 3 PKO
    SA gdzie mam konto. Po odczekaniu 40 minut z wypełnionym druczkiem w rece
    (dostalem w informacji do wypelnienia) zostalem odesłany do urzedu gminy po
    zaświadczenie o poprzednim adresie. Nie poinformowano mnie o tym w
    informacji, a same zadanie uwazam za niedorzeczne, przeciez posluguje sie
    tym samym numerem Pesel mimo zmiany adresu i dowodu.
    Prosze o rade czy mam zrezygnowac z usług banku PKO SA. Moze gdzie indziej
    jest po prostu prosciej.
    Marek



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1