  • Data: 2002-05-20 16:31:34
    Temat: Re: biurokracja bankowa
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > Smiesznie sie czyta, ale nie smiesznie zalatwia. Zmienilem miejsce
    > zameldowania i musze dostarszc dokument o poprzednim adresie bo moje
    > oswiadczenie nie wystarczy i to mnie denerwuje i w koncu tez smieszy.

    Oni chyba zglupieli !! ale coz zmienily sie dowody osobiste i nie ma
    pieczatek wymeldowano/zameldowano... no i poprzedniego adresu.

    > Zona ma konto w PKO BP i tam nikt nie kazal dostarczac zadnych
    zaswiadczen.

    Bo nie trzeba :-))) moze jeszcze akt urodzenia, swiadectwa szkolne, dyplomy
    itd. :-))

    Moze faktycznie lepiej zmienic bank - mniej biegania ?
    Jesli W-wa (dobrze mysle ?) to moze cos z bankomatami euronetu ?

    > Moze W PEKAO SA inne przepisy, ale nie ulatwiaja zycia.

    To zly przyklad :-))

    > Pozdrawiam z zyczeniem zapelnienia kont.

    Wzajemnie :-))