  • Data: 2002-05-25 12:10:29
    Temat: Re: biurokracja bankowa
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Lef" <m...@p...gazeta.pl> writes:

    > Zmienilem miejsce zamieszkania, dzis chciałem zmienic adres w
    > oddziale 3 PKO SA gdzie mam konto. Po odczekaniu 40 minut z
    > wypełnionym druczkiem w rece (dostalem w informacji do wypelnienia)
    > zostalem odesłany do urzedu gminy po zaświadczenie o poprzednim
    > adresie. Nie poinformowano mnie o tym w informacji, a same zadanie
    > uwazam za niedorzeczne, przeciez posluguje sie tym samym numerem
    > Pesel mimo zmiany adresu i dowodu. Prosze o rade czy mam
    > zrezygnowac z usług banku PKO SA. Moze gdzie indziej jest po prostu
    > prosciej.

    W Citi po prostu obejrzeli nowy dowód, sprawdzili że pesel się zgadza
    i tyle. W mbanku i inteligo trzeba wysłać jakieś papiery (nie chciało
    mi się, chromolę).

    A jeśli chodzi o Twój przypadek, cóż. Na Twoim miejscu zamknąłbym
    rachunek (i ewentualnie, gdyby na tym banku mi zależało, od razu
    otworzył nowy).

    --
    ( Marcin Kasperski | Królik to brzmi dumnie! Wszystko dla szympansa! )
    ( http://www.mk.w.pl | Chomikiem jestem, wszystko mi wolno! (Mrożek) )