  • 1. Data: 2012-10-31 22:52:42
    Temat: bgż optima padł?
    Od: m...@g...com

    Loguję się, wszystko według mnie poprawnie i otrzymuję komunikat, że było zbyt dużo
    błędnych prób i teraz nie mogę się logować. Muszę swoje odczekać i spróbować
    później. Problem w tym, że wcześniej logowałem się kilka godzin temu i poszło OK, a
    teraz komunikat pojawił się już po przy pierwszej próbie.

    U was działa?

  • 2. Data: 2012-10-31 23:10:25
    Temat: Re: bgż optima padł?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    m...@g...com writes:

> [...]
    później. Problem w tym, że wcześniej logowałem się kilka godzin temu i poszło OK, a
    teraz komunikat pojawił się już po przy pierwszej próbie.

    SOA#1
    Logowanie z tokenem
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    Honk if you love peace and quiet.

  • 3. Data: 2012-10-31 23:13:13
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 31 października 2012 22:52:43 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:
    > U was działa?

    Logowałem się niecałą godzinę temu i spróbowałem przed chwilą - żadnych problemów.

  • 4. Data: 2012-10-31 23:15:51
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 31 października 2012 23:13:13 UTC+1 użytkownik g...@g...com
    napisał:

    > Logowałem się niecałą godzinę temu i spróbowałem przed chwilą - żadnych problemów.

    Odczekałem 40min, próba i niestety znowu komunikat:
    "Przepraszamy, ale zostało wykonanych zbyt wiele niepoprawnych prób logowania się do
    systemu."

    a infolinia zamknięta do piątku... .

  • 5. Data: 2012-11-01 00:27:39
    Od: m...@g...com

    Udało się po północy. Chciałem skorzystać i od razu zamienić digi na smsowe, ale....
    pod regulaminem jedno z okien jest nieaktywne, chyba zapomnieli.

  • 6. Data: 2012-11-01 15:51:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 01.11.2012 00:27, m...@g...com wrote:
    > Udało się po północy. Chciałem skorzystać i od razu zamienić digi na smsowe,
    ale.... pod regulaminem jedno z okien jest nieaktywne, chyba zapomnieli.

    Nic nie zapomnieli. Najpierw regulamin naklikaj.

  • 7. Data: 2012-11-12 08:09:21
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-10-31 23:15, m...@g...com pisze:

    > Odczekałem 40min, próba i niestety znowu komunikat:
    > "Przepraszamy, ale zostało wykonanych zbyt wiele niepoprawnych prób logowania się
    do systemu."

    > a infolinia zamknięta do piątku... .

    widzę, że to u nich nagminne, problem z logowaniem i mnie spotkał, od
    soboty nie dochodzą do mnie sms do logowania ;-((

    --
    pozdrawiam
    Marcin