  • 1. Data: 2012-10-31 21:30:26
    Temat: [mBank] Nierespektowanie regulaminu przez bank
    Od: g...@g...com

    Moi drodzy, podpowiedzcie jak walczyć z mBankiem, który odmawia bonusu i wymyśla
    absurdalne argumenty, nie mające poparcia w regulaminie? Była sobie promocja
    doładować, regulamin: http://www.mbank.pl/download/promocje_konkursy/Regul
    amin_Promocji_Premia_za_doladowanie.pdf

    1. Dla kogo promocja wg regulaminu: Promocja jest adresowana do Klientów
    posiadających rachunek bankowy w mBanku, zwanych dalej Uczestnikami Promocji

    Bank odrzuca reklamację, bo uczestnikami są tylko osoby które dostały zaproszenie w
    serwisie transakcyjnym i smsa

    2. Warunki: Promocja trwa od 22 sierpnia 2012 r. do dnia 22 września 2012 r. (...)
    Uczestnicy Promocji, którzy w czasie trwania Promocji dokonają pierwszego zasilenia
    swojego konta telefonicznego przedpłaconego (...) otrzymają premię (...)

    Bank odrzuca reklamację bo:
    - KLIENT przed rozpoczęciem promocji doładowywał numer
    - NUMER był przed rozpoczęciem promocji dołdowywany

    A przecież, w regulaminie wyraźnie jest napisane, że premiują PIERWSZE DOŁADOWANIE W
    OKRESIE PROMOCJI. Nie ma słowem, że doładowanie dotyczy pierwszego doładowania (numer
    lub przez klienta) od otwarcia rachunku...

    3. Dostępność regulaminu:

    Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna (...) na stronie internetowej
    www.mbank.pl. Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym szczegółowe
    zasady Promocji pod nazwą "Premia za pierwsze doładowanie telefonu w mBanku".

    Bank odrzuca reklamacje twierdząc, że promocja nie była ogłoszona publicznie i
    regulamin nie był upubliczniony, a poza regulaminem mają wewnętrzne wytyczne. Tym
    czasem mamy piękną stronę mbanku:

    http://www.mbank.pl/przewodnik/wykorzystaj/telefonia
    /index.html

    Co można z tym fantem zrobić? UOKIK, KNF, Samcik, Strasburg? ;) Nie sądziłem, że bank
    może dla 10zł dla kilku klientów robić sobie taki czarny PR... ale widać bankowi to
    się opłaca...

    Więcej tutaj: http://livesmarter.pl/10-pln-za-doladowanie-w-mbanku
    -wygralismy-kazdy-dostanie-zwrot

  • 2. Data: 2012-11-01 00:30:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <g...@g...com> 5...@g...co

> [...]
    > który odmawia bonusu i wymyśla absurdalne argumenty,
    > nie mające poparcia w regulaminie? Była sobie promocja

    Przenieść się do Playa. Mnie nie dali minut za wydatki karciane -- więc kartę
    skasowałem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-11-01 07:30:58
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dnia Wed, 31 Oct 2012 13:30:26 -0700, guciobankowy napisał(a):
    > Co można z tym fantem zrobić? UOKIK, KNF, Samcik, Strasburg? ;)

    Dla osób fizycznych najprościej iść do Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego
    który działa przy Związku Banków Polskich. A jak nie to droga cywilna.