  • 1. Data: 2002-03-02 18:42:36
    Temat: bank dla klientuf instystucjonalnych, jaki polecacie?
    Od: "skinny" <f...@a...net.pl>

    Witam

    Priorytety:
    -wysokie oprocentowanie na rorze
    -pewny bank
    -informacje o zmianach na koncie w formie elektronicznej (Excel - najlepiej)

    Pozdrawiam

    Skinny

  • 2. Data: 2002-03-02 18:48:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Priorytety:
    > -pewny bank
    i dobry = BRE Bank SA
    % nie pamietam, ale mozna duuuzo negocjowac.
    Mam i polecam, szczegolnie jak mi obnizyli oplaty o 70% !

    Jak chcesz takie badziewie jak Citi, to Bank Handlowy, ale za to sa
    informacje dot. konta w Excelu. A moze tylko do kart...
    pzd