  • 1. Data: 2004-01-12 14:45:54
    Temat: Prowizje, a mbank
    Od: "Darek Latarnik" <p...@g...pl>

    Witam!
    W jakim banku moge wplacic na konto mbanku bez prowizji?
    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2004-01-12 15:00:56
    Temat: Re: Prowizje, a mbank
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btubv2$n76$...@i...gazeta.pl,
    Darek Latarnik <p...@g...pl>:

    > W jakim banku moge wplacic na konto mbanku bez prowizji?

    Jesli chodzi o gotowke, to w bakomacie depozytowym w Łodzi.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-12 15:10:05
    Od: p...@p...onet.pl (puenti)

    A blizej Gdyni.
    Darek.

  • 4. Data: 2004-01-12 15:19:15
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    012801c3d91d$bb82db20$759b3250@n4u8n0,
    puenti <p...@p...onet.pl>:
    > A blizej Gdyni.

    Tylko tam gdzie podalem.

    Natomiast mozesz wplacic za darmo na swoje konto w *innym* banku a nastepnie
    dokonac przelewu za darmo na konto w mBanku, o ile Twoje konto na to
    pozwala. Sprawdz TOiP swojego *innego* banku.

    P.S. Odpowiadaj pod cytatami.
    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-01-12 15:42:16
    Od: p...@p...onet.pl (puenti)

    > Natomiast mozesz wplacic za darmo na swoje konto w *innym* banku a
    nastepnie
    > dokonac przelewu za darmo na konto w mBanku, o ile Twoje konto na to
    > pozwala. Sprawdz TOiP swojego *innego* banku.

    Niestety moj bank PeKaO SA pobiera oplate.
    Darek

  • 6. Data: 2004-01-12 16:42:25
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    > Niestety moj bank PeKaO SA pobiera oplate.
    > Darek

    To zmień na inny, jesli 60 groszy od przelewu internetowego to dla Ciebie duza
    kwota!

    Ja problem przelewow do bankow internetowych rostrzygnalem w nastepuajcy sposob:

    1)Lukas Bank e-Konto (zwykłe) - wpłata u nich w placówce, a potem przelew
    internetowy (dokonywany nawet w tej samej placówce, podchodzę do komputerka dla
    e-klientów i przerzucam dalej. A! I jeszcze kawkę popijam!)
    2)Inteligo w PKO BP -> (Polecenie Zapłaty) -> VW Bank direct
    Wpłacam w placówkach PKO BP na konto Inteligo. Dzwonię do VW Bank direct, aby
    pobrali moją wpłatę z Inteligo drogą PZ na moje konto u nich.
    3)Podaję numer rachunku w mBanku odpowiedniemu urzędowi, który wypłaca mi
    świadczenie lub pracodawcy, który wypłaca mi pensje. Oni już bezpośrednio
    przelewają mi na moje eKonto.
    4)Od powyższych operacji nie mam pobieranych żadnych opłat. Czasem zdarza się,
    że pracodawca odejmuje sobie od pensji 3 złote za przelew. Ale to i tak się
    opłaca, bo na rękę on nie wypłaca. Ewentualnie może jeszcze przekazać przez
    Pocztę Polską, ale wtedy odejmuje sobie już 5 złotych.

  • 7. Data: 2004-01-12 16:53:21
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > nastepnie
    >
    > Niestety moj bank PeKaO SA pobiera oplate.
    > Darek

    O! Jest ktoś, kto tam ma jeszcze konto i nie jest w stanie
    rezygnowania z niego! Aż dziwne...

    Grzexs

  • 8. Data: 2004-01-12 17:17:06
    Od: p...@p...onet.pl (puenti)

    > To zmień na inny, jesli 60 groszy od przelewu internetowego to dla Ciebie
    duza
    > kwota!

    U mnie jest 3zł. a przez internet jeszcze nie obsluguja.
    Pozdrawiam
    Darek

    p.s. pytanie moje dotyczylo tylko jednorazowej operacji wplacenia gotowki do
    mbanku bez prowizji

  • 9. Data: 2004-01-12 17:32:57
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    01da01c3d92f$e5681600$759b3250@n4u8n0,
    puenti <p...@p...onet.pl>:

> [...]
    > Pozdrawiam
    > Darek
    >
    > p.s. pytanie moje dotyczylo tylko jednorazowej operacji wplacenia

    I wyczerpujaca odpowiedz padla na samym poczatku: bankomat bezprowizyjny w
    Lodzi.
    Nie ma innej drogi bezposredniego wplacenia gotowki do mBanku!

    Ale zaczales drazyc ;)
    Docen dalsze podpowiedzi.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-01-12 18:06:54
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "puenti" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > U mnie jest 3zł. a przez internet jeszcze nie obsluguja.

    Jak to nie obsluguja? Przeciez to ze mBank jest bankiem internetowym nie ma
    w przypadku przelewu zadnego znaczenia. POdajesz im numer konta i
    przelewaja - tak samo jak do rzeczonego Pekao SA.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak