  • 11. Data: 2012-09-14 11:49:12
    Temat: Re: aliorsync lokata 4m na 7.5%
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości
    news:5051fbaf$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie mam Synka i chętnie założę Synka i lokatę na 7.5. Jakieś propozycje?

    Ja tez nie mam Synka, ale mam zone ( i 2 córki) LOL

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2012-09-14 12:30:29
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-14 11:49, Waldek pisze:

    > Ja tez nie mam Synka, ale mam zone ( i 2 córki) LOL

    Jeśli to jest prośba o pomoc, to możemy się dogadać...
    ;)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 13. Data: 2012-09-14 17:55:22
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w wiadomości
    > Ja tez nie mam Synka, ale mam zone ( i 2 córki) LOL

    tylko czy przejdzie przelew opłacający lokatę zony z konta męża (nawet z
    obcego banku), dawniej w GO przechodziło, ale tutaj wątpię.

  • 14. Data: 2012-09-15 13:13:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" k2uuim$tpc$...@n...news.atman.pl

    > Ja tez nie mam Synka, ale mam zone ( i 2 córki) LOL

    Apelowałem, ale nie chciałeś... ;)

    [coś tam mówił, o nadmiarze kobiet
    obciążających jego portfel oraz
    o trudnościach w podjęciu decyzji
    co do tego, którą posuwać
    w czytniku... a chyba kobitę
    SynCa trzeba było posunąć tylko jeden raz...]

    http://www.iplex.pl/filmy/och-karol,6803

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-09-15 22:34:38
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Jeśli to jest prośba o pomoc, to możemy się dogadać...

    Wziąść kredyt to nie sztuka,
    gorzej gdy trzeba splacac przez lat wiele ;P
    jeszcze gorzej jeśli trafi sie tak jak Bacy ...

    - Baco to wasze dzieci ?
    - Panocku, to nie dzieci to s.... :D

  • 16. Data: 2012-09-15 22:36:52
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "m7marek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w wiadomości
    >
    > tylko czy przejdzie przelew opłacający lokatę zony z konta męża (nawet z
    > obcego banku), dawniej w GO przechodziło, ale tutaj wątpię.
    e, tam - zona ma wlasne konto
    i sama sobie moze oplacic lokate z wlasnego konta
    /ktore mozesz oczywiscie wczesniej zasilic - w razie potrzeby/

  • 17. Data: 2012-09-15 22:38:31
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:k31ntn$mgf$1@node1.news.atman.pl...

    > Apelowałem, ale nie chciałeś... ;)

    Chyba nie załapałem "co poeta miał na myśli"

  • 18. Data: 2012-09-16 08:46:07
    Od: char1 <c...@c...gazeta.pl>

    On 13.09.2012 17:26, ls wrote:

    > Poczytajcie opis produktu - kliknijcie "szczegolowe informacje":
    > aby miec 7.5% cza polecic lokate komus, kto nie ma Synka i tez ja zalozy:

    Mam konto w Syncu i poszukuję kogoś do pary.

  • 19. Data: 2012-09-16 15:36:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" k32p07$o8a$...@n...news.atman.pl

    > Chyba nie załapałem "co poeta miał na myśli"

    Nie chcę publicznie pisać o intymnych ;) sprawach, ale skoro nalegasz...

    Nieładnie -- Bóg daje, Waldek odrzuca...

    Masz jeszcze cała dobę...

    Nie mam juz zdrowia kontrolowac/panowac nad tyloma kontami.
    Na razie pasuje - moze jak pozamykam troche innych....
    dochodzi do tego ze staje przed kasa i zastanawiam sie ktora karta powinienem
    zaplacic
    i czy napewno mam tam jeszcze jakies pieniadze :)

    Lubie komfort psychiczny - dlatego staram sie jak najszybciej
    zalatwic wszelkie "zobowiazania"
    i juz pozniej placic sobie bezstresowo kredytowka ;)

    Mogłeś założyć kolejnego SynCa i nie płacić debetową -- 5 dych byś
    dostał. Ja codziennie błogosławię banki za to, że dały mi zarobić?
    Aż taką świnią to ja nie jestem! -- ja nie codziennie błogosławię
    je za to, że dały mi zarobić, ale niemal stale je błogosławię...

    Ja mam świadomość tego, że ten zarobek stanowi ważny element mego życia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-09-17 11:50:51
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 13 września 2012 13:59:02 UTC+2 użytkownik Zyga napisał:

    > �e tak zapytam poza tematem, te jednodni�wki to tak codziennie
    >
    > zak�adacie? A w weekendy?

    W weekendy tez sie da odnawiac.
    Tylko kicha, ze cza codzien wlazic na ten nedzny serwis IB...

    --
    pozdr.
    ls