  • 1. Data: 2012-09-13 08:46:28
    Temat: Zapłacić za wakacje. Kartą czy przelewem?
    Od: news <h...@g...com>

    Witam serdecznie.
    Mam zamiar zapłacić za wyjazd wakacyjny przy pomocy alior syncu.
    Czy Waszym zdaniem płatność kartą (ichniejszą debetówką) ma
    jakikolwiek sens z punktu widzenia ewentualnej upadłości biura podróży
    (jak przy karcie kredytowej), czy jest to bez znaczenia z uwagi na
    charakter karty (debetowa)?

    pozdrawiam
    h.

  • 2. Data: 2012-09-13 09:32:38
    Temat: Re: Zapłacić za wakacje. Kartą czy przelewem?
    Od: luc <b...@g...net>

    On 13 Wrz, 08:46, news <h...@g...com> wrote:
> [...]
    > jakikolwiek sens z punktu widzenia ewentualnej upadłości biura podróży
    > (jak przy karcie kredytowej), czy jest to bez znaczenia z uwagi na

    Z chargeback możesz skorzystać niezależnie od typu karty, którą
    zapłacisz.

    http://www.kartyonline.net/arty.php?id=144

    > pozdrawiam
    > h.

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2012-09-13 09:49:20
    Od: news <h...@g...com>

    On 13 Wrz, 09:32, luc <b...@g...net> wrote:
    > On 13 Wrz, 08:46, news <h...@g...com> wrote:> Witam serdecznie.
    >
    > Z chargeback możesz skorzystać niezależnie od typu karty, którą
    > zapłacisz.
    >
    > http://www.kartyonline.net/arty.php?id=144

    Dzięki bardzo!

  • 4. Data: 2012-09-14 22:46:03
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    news pisze:

    > Dzięki bardzo!

    Przy czym należy zaznaczyć, że odpowiednią kartą do tego typu płatności
    jest dowolna Citi. :-)

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2012-09-18 01:43:38
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 13 Sep 2012 00:32:38 -0700 (PDT), luc napisał(a):

    > http://www.kartyonline.net/arty.php?id=144

    Przy czym szczególnej uwadze polecam ten komentarz z wyżej podanego
    linku:

    "Witam, mam pewien problem dotyczący zakupu przy pomocy karty kredytowej
    Visa wydanej przez mBank, a mianowicie dokonałem zakupu biletów w
    zagranicznym sklepie internetowym w grudniu ubiegłego roku. Zakup
    dotyczył biletów na Euro 2008 a wiec imprezy która odbywała sie w
    czerwcu br. Niestety zostałem jak wielu Polaków przez owa firmę oszukany
    i w ubiegłym miesiacu za pośrednictwem mBanku zlozylem reklamacje-
    chargeback. Osoba przyjmujaca zgloszenie poinformowala mnie ze cala
    procedura zajmie troche czasu wiec cierpliwie czekalem. Ale w dniu
    dzisiejszym dostalem pismo z banku , w ktorym poinformowany zostalem iz
    uplynal zbyt dlugi termin od momentu transakcji i bank nie ma mozliwosci
    wszczecia procedury reklamacyjnej. Wyjasnienie Cytuje. ,, Uprzejmie
    informuje , iz zgodnie z Rozdz. XI pkt 1 Regulaminu wydawania i uzywania
    kart kredytowych w mBanku ,, Posiadacz rachunku powinien zglosic
    mBankowi kazda niezgodnosc salda Rachunku , powstala na skutek uznania
    lub obciazenia Rachunku zwiazanego z uzytkowaniem karty , najpozniej w
    terminie 30 dni od dnia zakonczenia biezacego cyklu rozliczeniowego.
    Niezgloszenie reklamacji w powyzszym terminie uznaje sie jako
    potwierdzenie prawidlowosci wyciagu. '' '' "

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2012-09-18 05:01:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Chris94 wrote:

> [...]
    > Niezgloszenie reklamacji w powyzszym terminie uznaje sie jako
    > potwierdzenie prawidlowosci wyciagu. '' '' "

    Dlatego w co niektorych krajach wprowadzono regulację, ze sprzedawca nie
    ma prawa obciążyć karty kredytowej przed wysłaniem towaru.
    Wowczas nie byloby problemu, ze robi sie zbyt dluga przerwa pomiedzy
    obciązeniem karty i brakiemn wysylki, ktorą moznaby reklamowac w terminie.

  • 7. Data: 2012-09-24 11:53:08
    Od: Michał Kisiel <m...@f...bankier.pl>

    Teraz będzie więcej czasu na zgłoszenie nieścisłości na wyciągu - 13 miesięcy

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wiecej-czasu-na-kart
    owe-reklamacje-2640247.html

    pozdrawiam
    MK