  • 1. Data: 2012-09-12 11:29:06
    Temat: Gdzie darmowe konto z darmową kartą z dowolnym imieniem/nazwiskiem?
    Od: m...@g...com

    Witam,
    Czy orientujecie się, który bank oferuje zupełnie darmowe konto z darmową kartą (bez
    żadnych warunków)? Coś jak Alior Sync, ale ... chciałbym, aby na karcie było inne
    imie niż moje - karta miałaby być dla dziecka.
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2012-09-12 11:50:48
    Od: "C." <c...@g...com>

    Przy wyrabianiu karty w Syncu pada pytanie o to jakie imię i nazwisko ma się znaleźć
    na karcie, pola można swobodnie edytować... Może zwyczajnie podać tam inne imię i
    już.

    C.

  • 3. Data: 2012-09-12 12:01:05
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-12 11:29, m...@g...com pisze:
> [...]
    (bez żadnych warunków)? Coś jak Alior Sync, ale ... chciałbym, aby na karcie było
    inne imie niż moje - karta miałaby być dla dziecka.

    prepaid BZWBK w wersji plastikowej ->

    http://prepaid.bzwbk.pl/karty-z-doladowaniem/karty-z
    -doladowaniem.html

    Jest karta, ma numer do wpłat, ale nie ma interfejsu transakcyjnego.
    Może pozostać całkowicie anonimowa. Wylewać można w Żabce na dowolny nr
    rachunku.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 4. Data: 2012-09-12 12:01:19
    Od: Majka <z...@g...com>

    W dniu środa, 12 września 2012 11:29:06 UTC+2 użytkownik mwlodarc napisał:
> [...]
    (bez żadnych warunków)? Coś jak Alior Sync, ale ... chciałbym, aby na karcie było
    inne imie niż moje - karta miałaby być dla dziecka.

    Nie wiem, jak z całością (inne imię, nazwisko), w każdym razie żadnego problemu nie
    miałam zarówno w Getin Banku, jak i Getin on Line jeśli chodziło o dodatkowy tytuł
    między imieniem i nazwiskiem na karcie (nie wystepujący w dokumantach tożsamosci). Co
    więcej, nawet umowy przyszły z dodatkowym tytułem.

    Majka

  • 5. Data: 2012-09-12 15:01:52
    Od: mwlodarc <m...@g...com>

    W dniu środa, 12 września 2012 11:50:48 UTC+2 użytkownik C. napisał:
> [...]
    znaleźć na karcie, pola można swobodnie edytować... Może zwyczajnie podać tam inne

    Niestety, te pola (imię i nazwisko) są wyszarzone i nie można ich edytować ...
    sprawdzałem już to w Sync'u

  • 6. Data: 2012-09-12 18:33:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 12 Sep 2012 02:29:06 -0700, mwlodarc napisał(a):

> [...]
    > darmową kartą (bez żadnych warunków)? Coś jak Alior Sync, ale ...
    > chciałbym, aby na karcie było inne imie niż moje - karta miałaby być dla

    Może załóż po prostu konto dla dziecka o ile oczywiście ma wymaganą
    liczbę lat (o ile mnie pamięć nie myli to skończone musi być 13 lat).

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-09-12 21:00:50
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2012-09-12 12:01, Majka pisze:

> [...]
    między imieniem i nazwiskiem na karcie (nie wystepujący w dokumantach tożsamosci). Co
    więcej, nawet umowy przyszły z dodatkowym tytułem.

    Czyżby dla osoby duchownej? Bo kombinacja tytuł między imieniem a
    nazwiskiem kojarzy mi się tylko z hierarchią kościelną.

  • 8. Data: 2012-09-12 21:10:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-09-12 21:00, Dąbrowski pisze:
    > Czyżby dla osoby duchownej? Bo kombinacja tytuł między imieniem a
    > nazwiskiem kojarzy mi się tylko z hierarchią kościelną.

    Albo dla tytułu hrabiowskiego: Jan hrabia Turuntajski ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2012-09-12 21:30:06
    Od: mwlodarc <m...@g...com>

    W dniu środa, 12 września 2012 18:33:36 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
    > Może załóż po prostu konto dla dziecka o ile oczywiście ma wymaganą
    > liczbę lat (o ile mnie pamięć nie myli to skończone musi być 13 lat).

    Niestety... 13 lat to minimum, a ja potrzebowałbym dla młodszego...

  • 10. Data: 2012-09-12 21:40:43
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    m...@g...com writes:

> [...]
    (bez żadnych warunków)? Coś jak Alior Sync, ale ... chciałbym, aby na karcie było
    inne imie niż moje - karta miałaby być dla dziecka.

    A czy musi być imię+nazwisko? Bo jeśli nie to może jakiś prepaid albo
    np. niespersonalizowany Eurobank?
    KJ

    Eggheads unite! You have nothing to lose but your yolks.
    -- Adlai Stevenson