  • 1. Data: 2013-04-03 17:58:37
    Temat: a w mBanku opłata miesięczna za debetówkę wzrasta o 100% ;)
    Od: osa <w...@p...fm>

    Debetówka z 2 zł do 4 zł (warunki zwolnienia bez zmian).
    Dodatkowo można wybrać opcję z darmowymi bankomatami w kraju w zamian za
    wyrobienie limitu 200zł. A jak się nie wyrobi limitu to 7 zł.

    Te i inne podwyżki na:
    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1449,
    zmiana-taryf-prowizji-i-oplat.html

  • 2. Data: 2013-04-03 18:54:52
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dodatkowo można wybrać opcję z darmowymi bankomatami w kraju w zamian za
    > wyrobienie limitu 200zł. A jak się nie wyrobi limitu to 7 zł.

    Na szczescie, nie posiadam karty do ich konta w PLN. Poki na rynku sa
    bezwarunkowe darmowe karty do wyplat ze wszystkich bankomatow w innych
    bankach, to nalezy wybierac to co tansze.

  • 3. Data: 2013-04-03 19:10:42
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-04-03 17:58, osa pisze:
    > Te i inne podwyżki na:
    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1449,
    zmiana-taryf-prowizji-i-oplat.html

    Noo, ktoś tu jeszcze wcześniej pisał o wprowadzeniu prowizji za wypłatę
    gotówki z bankomatów za granicą. Pięknie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2013-04-04 14:28:00
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 03.04.2013 17:58, osa wrote:
> [...]
    > Dodatkowo można wybrać opcję z darmowymi bankomatami w kraju w zamian za
    > wyrobienie limitu 200zł. A jak się nie wyrobi limitu to 7 zł.

    widze ze ida wytyczona droga przez nc+...
    Marx

  • 5. Data: 2013-04-04 14:41:44
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > Te i inne podwyżki na:
    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1449,
    zmiana-taryf-prowizji-i-oplat.html

    Poza tym wariant cypryjski czyli ograniczenie wypłat z bankomatów do 50K PLN
    ;-)

  • 6. Data: 2013-04-04 19:47:46
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    > Dodatkowo można wybrać opcję z darmowymi bankomatami w kraju w zamian za
    > wyrobienie limitu 200zł. A jak się nie wyrobi limitu to 7 zł.

    O co im chodzi w tym mbanku? Co miesiac wproawdzają po kilkanaście kolejnych
    opłat i haków. Są aż tak pazerni? Czy chcą złamać najbardziej opornych i
    zmusić ich do wyniesienia się. Kiedyś chwalili się, że mają najlepszą ofertę
    na rynku bo nie mają marmurów. Teraz dalej nie mają marmurów a ich oferta
    jest najgorsza na rynku, gorsza nawet od największych marmurowych molochów.
    Totalny shit. Z tą opłatą przekonali mnie ostatecznie do zmiany banku, choć
    miałem tam konto od samego powstania.

    Pzdr.

  • 7. Data: 2013-04-07 12:37:01
    Od: DooMiniK <b...@b...ba>

    On 03/04/2013 16:58, osa wrote:
> [...]
    > Dodatkowo można wybrać opcję z darmowymi bankomatami w kraju w zamian za
    > wyrobienie limitu 200zł. A jak się nie wyrobi limitu to 7 zł.

    Jaja sobie robią. Bank przecież ma ogromne wpływy ze "zmywaków" (w tym
    mnie). To, że nie używam często karty debetowej nie oznacza, że nie
    robię sporych operacji na koncie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 8. Data: 2013-04-07 14:41:08
    Od: "news.atman.pl" <d...@b...home.pl>

    A opłata za przewalutowanie z waluty innej niż euro wzrsasta o 50% ....do
    3%.

    Już przy 2% nie było zbyt atrakcyjnie...

    darek

  • 9. Data: 2013-04-07 14:56:27
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu niedziela, 7 kwietnia 2013 14:41:08 UTC+2 użytkownik news.atman.pl napisał:

    > Już przy 2% nie było zbyt atrakcyjnie...

    tak, to juz nie jest karta do wyplat za granica.

    3% min 9PLN prowizji do tego za przewalutowanie jest nie w EUR dodatkowe 3%.

  • 10. Data: 2013-04-07 15:07:25
    Od: "darek" <d...@b...home.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Ha, dobrze, że zwróciłeś uwagę, nie spojrzalem do szczegolow zmian ....
    faktycznie, poza drozszym przewalutowaniem pojawia sie prowizja za wyplate
    za granica.
    W tym układzie to bedzie jedna z drozszych kart, zwlaszcza poza strefa euro.

    Dzis wypowiedzialem umowe z N, teraz kolej na mbank.

    darek