  • 1. Data: 2011-12-20 10:21:39
    Temat: Znowu "wojna klonów" a raczej G-klonów wyścigi
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Tym razem 3 m-c na 7,8% brutto oczywiście z dzienną kapitalizacją:

    http://getinonline.pl/lokata_na_wyscigi/
    http://openonline.pl/lokata_na_wyscigi/

    Różnica taka:

    GO - 3 m-c kwota lokaty od 1k do 13k
    OF - 4 m-c kwota lokaty od 500 do 6k

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2011-12-20 12:03:25
    Temat: Re: Znowu "wojna klonów" a raczej G-klonów wyścigi
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 20 Gru, 11:21, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Tym razem 3 m-c na 7,8% brutto oczywiście z dzienną kapitalizacją:

> [...]

    Powtórka "lokat na wyścigi" sprzed kilku dni, ale już na gorszych
    warunkach (było 6,43%, jest 6,27%)

  • 3. Data: 2011-12-21 09:47:35
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    BI napisał(a) w wiadomości:
    <8...@m...go
    oglegroups.com>...

    nline.pl/lokata_na_wyscigi/

    >Powtórka "lokat na wyścigi" sprzed kilku dni, ale już na gorszych
    >warunkach (było 6,43%, jest 6,27%)

    Właśnie przed chwilą (ok. 10:25) obserwowałem jak z 15 lokat które
    pozostały (getinonline) szybko zrobiło się prawie 8000 :) Pewnie
    licznik modulo 8000?
    Ciekawe, kto z mniej doświadczonych klientów poczuł się zrobiony
    w ... (wstawić dowole określenie frajera) w ramach prezentu
    gwiazdkowego.
    A czy ktoś wie od kiedy dokładnie ma się zmienić ordynacja
    podatkowa?

    Arek

  • 4. Data: 2011-12-21 10:12:10
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 20 Gru, 11:21, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Tym razem 3 m-c na 7,8% brutto oczywiście z dzienną kapitalizacją:

> [...]

    7,8% brutto? Znaczy, ze za kazde 1000PLN otrzymam codziennie 0,21PLN?

    MK

  • 5. Data: 2011-12-21 15:48:24
    Temat: Re: Znowu
    Od: "Jack " <j...@W...gazeta.pl>

    w Idea Banku dają 8% /6,41 /
    http://www.ideabank.pl/indywidualni_swiateczna

  • 6. Data: 2011-12-21 16:40:54
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 21 Gru, 16:48, "Jack " <j...@W...gazeta.pl> wrote:
    > w Idea Banku dają 8% /6,41 /http://www.ideabank.pl/indywidualni_swiateczna

    Niestety nie daja 8%.

    MK

  • 7. Data: 2011-12-22 10:38:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 02:12:10 -0800, MK napisał(a):

    > 7,8% brutto? Znaczy, ze za kazde 1000PLN otrzymam codziennie 0,21PLN?

    Wiadomo o co chodzi ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2011-12-22 12:12:43
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 22 Gru, 11:38, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Wiadomo o co chodzi ;)

    Ale to jest belkot marketingowcow, jak zaczniemy wprowadzac to w zycie
    codzienne, to lada moment szukajac pracy uslysza, ze proponuja prace
    na czarno, za tyle jak na umowie o prace przy 1500 ;).
    W przypadku konstrukcji antybelkowych netto = brutto i nie nalezy
    powtarzac tego belkotu.

    MK

  • 9. Data: 2011-12-22 12:34:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 22 Dec 2011 04:12:43 -0800, MK napisał(a):

> [...]
    > czarno, za tyle jak na umowie o prace przy 1500 ;). W przypadku
    > konstrukcji antybelkowych netto = brutto i nie nalezy powtarzac tego

    Ok masz rację. W zasadzie nie wiem co mnie podkusiło, ale było to ostatni
    raz.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2011-12-22 13:23:06
    Od: gupek <g...@g...pl>

    W dniu 2011-12-22 13:34, xbartx pisze:

    > Ok masz rację. W zasadzie nie wiem co mnie podkusiło, ale było to ostatni
    > raz.

    myslicie ze inne banki niedlugo zaproponuja podobne lokaty jak
    getin/idea? bo jakos nikt sie nie kwapi, by uniknac belki wyplacajac
    odsetki z gory?