  • 1. Data: 2010-05-19 09:15:53
    Temat: Znacie to? To posłuchajcie...
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Putin zadzwonił podobno do MIedwiediewa. Stary, musimy coś zrobić z tymi
    strefami czasowymi. Zadzwoniłem do Pekinu z życzeniami imieninowymi a
    oni mi mówią, że imieniny były wczoraj. Zadzwoniłem do Polski z
    kondolencjami a Tusk mi mówi, że dopiero wsiadają do samolotu.
    --
    http://www.surfersvillage.com/gal/

  • 2. Data: 2010-05-19 09:23:31
    Temat: Re: Znacie to? To posłuchajcie...
    Od: "szat" <2...@1...com>

    "\n" <n...@m...xy> wrote in message
> [...]
    > mi mówią, że imieniny były wczoraj. Zadzwoniłem do Polski z kondolencjami
    > a Tusk mi mówi, że dopiero wsiadają do samolotu.

    Ale po co Tusk wsiada do samolotu?

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2010-05-19 10:43:14