  • 1. Data: 2010-05-19 11:43:10
    Temat: Opina o X-Trade Brokers (opinia przeciętnego zwykłego "Kowalskiego" ) ?
    Od: aleks <a...@p...onet.pl>

    Skromna prośba o opinie na temat X-Trade Brokers.
    XTB ma nader przystępne stawki można by rzec atrakcyjne , obsługuje
    rynek Forex ale też i GPW , aplikacje do obserwacji i handlu też są
    interesujące .
    Ale chciałbym "usłyszeć"-zobaczyć (porównać) opinie zwykłych
    użytkowników - tych malutkich operujących niewielkimi kwotami jak i
    większych o dłuższej tradycji handlowania, korzystającymi z usług
    różnych brokerów .
    Jak się ma XTB na tle innych DM - chodzi o sprawność obsługi , sprawność
    systemów transakcyjnych, rozliczeniowych, kontakt, warunki itp. itd.
    - głównie jak sobie radzą z GPW ?

    za wszelkie rady, opinie, oceny - z gory serdeczne dzienki !
    pzdr
    aleks

  • 2. Data: 2010-05-19 12:00:39
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "aleks" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - głównie jak sobie radzą z GPW ?
    >
    > za wszelkie rady, opinie, oceny - z gory serdeczne dzienki !

    Google gryzie?

    http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.ph
    p?t=1160

  • 3. Data: 2010-05-19 15:05:35
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > - głównie jak sobie radzą z GPW ?
    >
    > za wszelkie rady, opinie, oceny - z gory serdeczne dzienki !

    Przez pol roku gralem na FW20 korzystajac z uslug XTB. Powodem byly niskie
    prowizje. Zlecenia skladam zawsze raz dziennie rano. Przez te pol roku kilka
    razy byly problemy z ich systemem transakcyjnym. Rowniez zlozenie zlecenia
    telefonicznie w czasie takiej awarii bylo niemozliwe. Kosztowalo mnie to
    sporo nerwow i wrocilem do starego dobrego DM BOS. Wczesniej tam gralem
    chyba z poltora roku i nie mialem takich przygod jak w XTB. Faktem jest, ze
    wtedy skladalem znacznie mniej zlecen. Dodam jeszcze, ze w BOS dla czlonkow
    SII prowizje na FW20 sa mniejsze niz wXTB.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 4. Data: 2010-05-19 18:51:05
    Od: "Palik" <p...@T...pl>

    Użytkownik "aleks" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Skromna prośba o opinie na temat X-Trade Brokers.

    Czy to jest ta sławna polska firma która opłaca w F1 czarnoskórego
    wyścigowca głównego rywala naszego Kubicy?

    Palik