  • 1. Data: 2013-05-22 19:33:41
    Temat: Zmiany w TOiP Deutsche Bank
    Od: cinnek <c...@W...com>

    DB zmienia tabelę od 22.07.2013. Oczywiście zmiany na gorsze...

    https://www.deutschebank.pl/aktualnosci/2013/5/zmian
    y-w-tabeli-prowizji-i-oplat-dla-osob-fizycznych.html

  • 2. Data: 2013-05-22 19:51:59
    Temat: Re: Zmiany w TOiP Deutsche Bank
    Od: mac <m...@a...pl>

    W dniu 2013-05-22 19:33, cinnek pisze:
    > DB zmienia tabelę od 22.07.2013. Oczywiście zmiany na gorsze...
    >
    > https://www.deutschebank.pl/aktualnosci/2013/5/zmian
    y-w-tabeli-prowizji-i-oplat-dla-osob-fizycznych.html

    to sie zegnamy :-)

    a moze ktos wie jaki dokument powinienem pobrac ze strony:
    https://www.deutschebank.pl/dokumenty/dokumenty-ind.
    html

    "Wypowiedzenie Umowy o Prowadzenie Rachunków dla Konsumentów"

    czy

    "Zamknięcie / likwidacja pojedynczego rachunku bieżącego prowadzonego
    dla osoby fizycznej"

  • 3. Data: 2013-05-22 20:01:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-22 19:51, mac pisze:

    y-w-tabeli-prowizji-i-oplat-dla-osob-fizycznych.html

    > to sie zegnamy :-)

    Mam jakieś e-asy konto, raz w miesiącu coś robię, by mieć kartę za
    darmo. Czasem przelewam do innego banku za darmo. Coś się dla mnie zmieni?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-05-22 20:10:26
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

> [...]
    >
    > Mam jakieś e-asy konto, raz w miesiącu coś robię, by mieć kartę za
    > darmo. Czasem przelewam do innego banku za darmo. Coś się dla mnie

    Mam wrażenie że tak:
    zmiana warunku otrzymania Rabatu dla opłaty za obsługę karty VISA
    Electron
    było: wykonanie min. 1 transakcji w miesiącu
    będzie: wykonanie transakcji na łączną kwotę min. 200,00 zł w miesiącu
    (bez db Elite)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 5. Data: 2013-05-22 22:31:38
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"Kamil "Jońca"" wrote

    >było: wykonanie min. 1 transakcji w miesiącu
    >będzie: wykonanie transakcji na łączną kwotę min. 200,00 zł w miesiącu

    Bankomat nie wystarczy, a i tak złotówka zostanie.
    Z regulaminu:
    "Obsługa karty
    Uwaga: w przypadku wykonania przez Klienta przy użyciu karty VISA
    Electron transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200,00 zł w
    ciągu miesiąca kalendarzowego, Klient otrzymuje rabat w wysokości
    określonej dla danego Pakietu miesięcznie od karty aktywnej
    Opłata: 5,00 zł Rabat: 4,00 zł"

  • 6. Data: 2013-05-22 22:41:28
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > ciągu miesiąca kalendarzowego, Klient otrzymuje rabat w wysokości
    > określonej dla danego Pakietu miesięcznie od karty aktywnej

    O w mordę! Ale się porobiło!

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2013-05-22 23:01:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-22 22:41, Grzexs pisze:

    > O w mordę! Ale się porobiło!

    No dobrze, nie będę się narzucał Helmutom. Trzeba się będzie przejść i
    zamknąć konto.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-05-22 23:04:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-22 20:10, Kamil Jońca pisze:
    > Mam wrażenie że tak:

    Do gdzie teraz można mieć bezpłatne konto z bezpłatną kartą do wypłaty z
    bankomatu bez konieczności robienia jakichś obrotów?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2013-05-22 23:44:11
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-05-22 23:04, Liwiusz pisze:
    > Do gdzie teraz można mieć bezpłatne konto z bezpłatną kartą do wypłaty z
    > bankomatu bez konieczności robienia jakichś obrotów?

    Mnie do głowy przychodzi tylko Meritum i Sync.

  • 10. Data: 2013-05-22 23:56:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    osa napisał(a) :

    > Mnie do głowy przychodzi tylko Meritum i Sync.

    Ejże, meritek chciał kasę za kartę. Getin i Sync.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3