  • 1. Data: 2009-08-03 13:00:15
    Temat: Zmiany w Aliorze.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Mam w Aliorze jedynie karte kredytową, żadnych innych rachunków. Zmieniłem
    ustawienia pulpitu, żeby u góry mieć rachunek karty. Dzis się loguję
    i......... nie ma rachunku karty. Po prostu z pulpitu zniknął moduł karty
    kredytowej. Muszę wejść dopiero w karty i kredyty z nagłówka itd.itd. Komu
    to, przeszkadzało,że było tak jak było?

    wiatrak

  • 2. Data: 2009-08-03 13:15:23
    Temat: Re: Zmiany w Aliorze.
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    wiatrak pisze:
> [...]
    > kredytowej. Muszę wejść dopiero w karty i kredyty z nagłówka itd.itd. Komu

    Ja tam pulpit mam pusty i jest mi z tym dobrze. ;-)

    Ale nie o tym chciałem - czy PT Koleżeństwo ma na aliorowym pulpicie
    moduł "Wiadomości" (na stałe - bez możliwości usunięcia)? U mnie pojawił
    się stosunkowo niedawno, ale u innych w ogóle nie ma takiego modułu i
    nawet nie ma możliwości jego włączenia.

  • 3. Data: 2009-08-03 15:20:39
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    wiatrak <w...@y...pl> wrote:
    > ustawienia pulpitu, ?eby u góry mie? rachunek karty. Dzis si? loguj?
    > i......... nie ma rachunku karty. Po prostu z pulpitu znikn?? modu? karty
    > kredytowej. Musz? wej?? dopiero w karty i kredyty z nag?ówka itd.itd. Komu
    > to, przeszkadza?o,?e by?o tak jak by?o?

    Zaloguj się za kilka godzin, też już tak miałem, bez żadnych zmian.

    a.