  • 1. Data: 2002-02-14 18:59:08
    Temat: Zmiana zasad zwiększania lmitu na VC w Lukasie.
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Właśnie dzisiaj sobie zwiększyłem takowy i stwierdzam, że tak prostego
    zabiegu w zadnym innym banku nie uświadczyłem :-)
    Przyszedłem, poprosiłem i dostałem (co prawda nieco mniejszy, ale dostałem).
    Podpisałem aneks o zwiększeniu kwoty egzekucji (2x limit) i już - od jutra
    mogę korzystać ze zwiększonego.
    Bez zaświadczeń, i innych pierdółek bez zbędnych pytań itp.
    Jedyną wada jest to, że limit wylicza komputer i dysponentka nie ma za
    bardzo na to wpływu :-(
    Dla mnie wszystko w porzadku- PLUS duzy dla Lukasa- brawo tak trzymać.
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-02-15 08:52:08
    Temat: Re: Zmiana zasad zwiększania lmitu na VC w Lukasie.
    Od: "Arek Łach" <a...@f...net.pl>

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zabiegu w zadnym innym banku nie uświadczyłem :-)
    > Przyszedłem, poprosiłem i dostałem (co prawda nieco mniejszy, ale

    Jak dostales mniej wiecej procent wplywow?

    Arek

  • 3. Data: 2002-02-15 12:48:59
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jak dostales mniej wiecej procent wplywow?

    Przyznano mi (znaczy komputer przemielił i przyznał) deklarowaną kwotę razy dwa,
    ale że kwota wyszła jakaś tak nieregularna, to wziąłem mniejszą ( a co mi tam-
    jak nie chcą dać więcej, to nie).
    Btw. dzisiaj dzwonili do mnie do pracy i sprawdzali czy ja to ja ;-) nieźle się
    ubawiłem, ale nie mogłem dłuzej z facetem rozmawiać, więc tylko potwierdziłem
    hihihi...
    Grzegorz