  • 1. Data: 2010-11-19 05:48:54
    Temat: Zmiana hasła KK Polbank Era
    Od: "Włodziu" <z...@w...pl>

    Witam.

    Chciałem się wczoraj zalogować na stronie Polbanku żeby zobaczyć czy
    zaksięgowali już moją spłatę karty. Jednak po wpisaniu ID i hasła
    przekierowuje mnie na stronę aby zmienić hasło!! (muszę tam podać aktualne
    hasło)

    Kartę mam od jakiś 3 miesięcy!

    Czy to normalna procedura tego "banku" czy próba phishingu???

  • 2. Data: 2010-11-19 06:01:44
    Temat: Re: Zmiana hasła KK Polbank Era
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Z tego, co pamiętam, hasło w Półbanku trzeba zmieniać co 6 miesięcy. Na twoim
    miejscu uważałbym i skontaktował się infolinią.

  • 3. Data: 2010-11-19 07:11:09
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2010-11-19 06:48, Włodziu pisze:
> [...]
    > hasło)
    >
    > Kartę mam od jakiś 3 miesięcy!
    >
    > Czy to normalna procedura tego "banku" czy próba phishingu???

    Normalna procedura. Hasło trzeba zmienić właśnie raz na kwartał.

  • 4. Data: 2010-11-29 13:40:29
    Temat: Re: Zmiana has?a KK Polbank Era
    Od: orcio <o...@o...pl>

    W dniu 2010-11-19 06:48, W?odziu pisze:
    > Witam.
    >
    > Chcia?em si? wczoraj zalogowa? na stronie Polbanku ?eby zobaczy? czy
    > zaksi?gowali ju? moj? sp?at? karty. Jednak po wpisaniu ID i has?a
    > przekierowuje mnie na stron? aby zmieni? has?o!! (musz? tam poda? aktualne
    > has?o)
    >
    > Kart? mam od jaki? 3 miesi?cy!
    >
    > Czy to normalna procedura tego "banku" czy pr?ba phishingu???

    Ja logujesz sie tylko do podgladu operacji to mozesz zmienic na inne
    potem na kolejne i 3 zmiana z powrotem na obecne taka operacja
    przechodzi i nie musisz po 3 miesiące pamiętać innego.

    orcio