    From: "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zgubiłem kartę...
    Date: Sat, 21 Apr 2007 16:51:50 +0200

    Witam.

    Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło. Zgubiłem kartę do eKonta. Kiedy?
    Sęk w tym, że nie wiem... ;) Ostatnia operacja nią, to 30 marca - wpłacałem
    przy jej pomocy we wpłatomacie. Czy gdybym zapomniał jej wyciągnąć, to by ją
    pożarł i można by ją odzyskać?
    W każdym razie próba kontaktu z mBankiem spełzła na niczym... Karty nie
    zastrzegłem, bo... No właśnie... Opróżniłem eKonto przelewając wszystko na
    eMaxa... Wyzerowałem wszystkie trzy limity...Wystarczy, żeby się na razie
    nie martwić zgubieniem karty? Drugą kartę do tegoż eKonta ma żona... na
    razie po prostu byśmy z niego nie korzystali. Karta "kończy się" w czerwcu,
    więc można by wytrzymać 2 miesiące bez karty...
    A może lepiej zastrzec (pod jaki numer zadzwonić prócz 42/6300800 i ile toto
    kosztuje?) i poczekać na nową kartę - tylko czy zdążą ją zrobić przed
    terminem wydania następczyni w czerwcu? Jeśli zdążą, to rozumiem, że
    następczyni już nie wydają?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret