  • 11. Data: 2005-02-15 08:08:59
    Temat: Re: Zaplata za upomnienie.
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    york wrote:
    > Czy wysokosc oplaty jaka bank pobiera za wyslanie
    > upomnienia jest regulowana jakims prawem ?
    > Chodzi mi o to, czy kazdy bank ustala to wedlug
    > swoich kryreriow, czy tez musza dostosowac sie do
    > odpowiednich przepisow bankowych.

    ogolnie jest to nie zgodne z prawem, pisze o tym nawet Gazeta Prawna

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1397&
    dok=1397.6.3.2.1.1.0.1.htm

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 12. Data: 2005-02-15 15:58:31
    Od: "york" <r...@w...pl>

    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
    Siostra nie otrzymala zadnego pisma o zmianie regulaminu.
    Zobaczymy co odpowiedza jej w banku kiedy bedzie tam osobisie.

  • 13. Data: 2005-02-15 16:29:58
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    GideoN napisał(a):
    > ogolnie jest to nie zgodne z prawem, pisze o tym nawet Gazeta Prawna
    > http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1397&
    dok=1397.6.3.2.1.1.0.1.htm

    o jak miło :)
    który bank trafiło?

    KG

  • 14. Data: 2005-02-15 19:21:46
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "york" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
    > Siostra nie otrzymala zadnego pisma o zmianie regulaminu.
    > Zobaczymy co odpowiedza jej w banku kiedy bedzie tam osobisie.

    Osobiście pewnie usłyszy to co ja usłyszałem - zgodnie z regulaminem banku
    nie ma obowiązku powiadamiać klienta o zmianie opłat. Tyle, ze regulamin
    jest niezgodny z prawem.