  • 1. Data: 2005-02-13 08:00:39
    Temat: Raport IBnGR - prosba o pomoc
    Od: "Bazyl" <b...@u...to.op.pl>

    Witam.
    Pilnie potrzebuje aktualnego raportu Instytutu Badan nad Gospodarka Rynkowa
    odnoszacego sie do krotkookresowej prognozy sytuacji gospodarczej. Niestety
    strona instytutu nie chodzi - wyskakuje blad. Jezeli ktorys z forumowiczow
    dysponowalby tym opracowaniem prosilbym o kontakt i przeslanie go na priv.

    Z gory dziekuje

  • 2. Data: 2005-02-13 09:31:41
    Temat: Re: Raport IBnGR - prosba o pomoc
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Bazyl (news:cun1fs$n4d$1@news.onet.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > Jezeli ktorys z forumowiczow dysponowalby tym opracowaniem prosilbym o
    > kontakt i przeslanie go na priv. Z gory dziekuje

    Stronka działa...:
    http://www.ibngr.edu.pl/pdf/prognozy/prognozy_05_01.
    pdf

    R.

  • 3. Data: 2005-02-13 09:45:49
    Od: "Bazyl" <b...@u...to.op.pl>

    Użytkownik "Robert" <T...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Stronka działa...:
    > http://www.ibngr.edu.pl/pdf/prognozy/prognozy_05_01.
    pdf

    W takim razie to mnie ta strona nie lubi :-(. Ciagle mam "Internal server
    error" niezaleznie czy probuje dostac sie na strone glowna czy na ktoras z
    podstron (wygooglana albo podana przez Ciebie). Bylbym wdzieczny gdybys
    przeslal mi tego pdf'a na adres b...@o...pl
    Pisze wlasnie business plan i chcialbym sie posilkowac tym raportem.

    Z gory dziekuje
    Bazyl