  • 11. Data: 2008-04-11 08:31:40
    Temat: Re: Zaplata podatku z rachunku karty
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Slavekk" <S...@g...pl> wrote in message
    news:ftmusa$kgn$1@inews.gazeta.pl...

    > A musi byc napisane (nie chce mi się szukać...;-)?
    > kazda transakcja jest oprocentowana od pierwszego dnia.
    > Najwyzej dla wymienionych "enumeratywnie" transakcji odsetki są anulowane
    > jeśli spłacisz w GP.
    > Masz napisane że dla tej transakcji odsetki są anulowane?

    W TOiP i regulaminie masz 2 typy transakcji gotowkowe i bezgotowkowe. Czy
    twierdzisz, ze jest to transakcja gotowkowa?

    Info o promocji jest pod
    http://www.millenet.pl/karty/promocje/?_a=31499&star
    t=1&only_one=true

    MK

  • 12. Data: 2008-04-11 11:23:31
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 11 Kwi, 10:31, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > W TOiP i regulaminie masz 2 typy transakcji gotowkowe i bezgotowkowe. Czy
    > twierdzisz, ze jest to transakcja gotowkowa?

    Kilka minut temu próbowałem zlecić taki przelew do US z rachunku mojej
    karty.
    Najpierw zadzwoniłem to TeleZmyllennium na ogólną informację.
    Powiedziano mi, że transakcje z tytułu płatności za rachunki są
    traktowane jako bezgotówkowe (panienka myliła cały czas z usługą
    balance transfer).
    Wreszcie scieszony taką informacją zadzwoniłem jeszcze raz, tym razem
    to serwisu transakcyjnego. Tym razem młodzieniec (chyba pierwszy dzień
    w pracy) potwierdził, że są traktowane płatności za rachunki jak
    transakcje bezgotówkowe. Powiedział, że pobierana jest prowizja w
    wysokości 1%. Patrzę na cennik i co widzę? Opłata za płatności 0 zł.
    No nic, zleciłem ładnie przelew do US (nawet zgrabnie przeszedł),
    zapytałem jeszcze raz gdzie widzi w cenniku ten 1%. Pan odpowiedział,
    że przelew z tytułu spłaty zadłużenia w innym banku.
    Na stwierdzenie, ze jednak czynsz, telewizja kablowa to nie inny bank.
    Pan powiedział, że tak to jest napisane, ale Milluś traktuje płatności
    jak spłatę zadłużenia w innym banku.
    Na pytanie, czy spłata zadłużenia w innym banku jest traktowana jak
    transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa, pan stwierdził, że jak
    gotówkowa. Na to ja zapytałem, czy w takim razie, płatności są
    traktowane jak gotówkowe czy bezgótówkowe. Pan powiedział, że jako
    gotówkowe. Wzróciłem uwagę, że mnie wprowadził w błąd, bo przed
    zleceniem przelewu do US, stwierdził co innego i że mnie wprowadził w
    błąd. Chłoptasiowi chyba zrzedła mina, bo zaproponował mi anulowanie
    przelewu do US.....
    Cały Milluś. Marketing coś wprowadza, a operacyjny dział nic nie wie...

  • 13. Data: 2008-04-11 12:20:03
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    > "Slavekk" <S...@g...pl> wrote in message

    > W TOiP i regulaminie masz 2 typy transakcji gotowkowe i bezgotowkowe. Czy

    IMO podział jest na więcej "typów", ale...

    > twierdzisz, ze jest to transakcja gotowkowa?

    jak juz wspominałem: (nie chce mi się szukać...;-)
    <bo juz kiedyś szukałem i to nudne jest...>

    Sławek

  • 14. Data: 2008-04-13 12:03:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    k...@g...pl 9...@w...goog
    legroups.com

[...]

    Wystarczy płacić przed terminem (przed powstaniem tego
    zadłużenia -- na przykład w lutym za maj) i nie będzie
    to spłata zadłużenia. ;)

    No tak, ale wówczas można po prostu płacić za wszystko z mBanku. :)
    Do US i ZUS z konta firmowego (można też i z prywatnego) a resztę z prywatnego.

    Zaś do mBanku można po prostu wlewać z karty w GetInBanku (za free) lub
    z WBK za 3 złote. Ja polecam WBK, bo wygląda rozsądniej i mam tam kartę,
    podczas gdy GetInBank żąda ode mnie zaświadczeń, twierdząc, że nie można
    dodzwonić się do mojego miejsca pracy (a można dodzwonić się na pewno,
    ino, że od rana do południa, a nie na przykład o północy) choć w naszej
    wiosce wszyscy mnie znają i wiedzą o tym, gdzie jestem zatrudniony, gdzie
    pracowałem przez ostatnie ćwierć wieku, jakie firmy miałem i nawet niektórzy
    domyślają się, ile kiedyś zarabiałem; ile teraz zarabiam -- trudno jednoznacznie
    określić, :) ale jakiekolwiek zaświadczenia tego nie zmienią :)

    -=-

    Ja z Mille nie mogłem dojść do porozumienia, więc się rozstaliśmy
    przed sfinalizowaniem ;) podpisania umowy. :) No i teraz mam otrzymywać
    bezpłatne czasopisma z innej strony -- kartę w Mille chciałem otrzymać
    tylko dlatego, że IDG dawał do ich karty prenumeratę swojej gazetki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 15. Data: 2008-04-17 06:15:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    > zleceniem przelewu do US, stwierdził co innego i że mnie wprowadził w
    > błąd. Chłoptasiowi chyba zrzedła mina, bo zaproponował mi anulowanie

    Dostalem pisemna odpowiedz na pytanie zadane przez Millenet...

    Wysłano
    2008-04-16
    Temat
    RE: INFO-KARTY:Zaplata podatku
    Wiadomość
    Szanowny Panie.,

    uprzejmie informujemy, że płatność podatku kartą kredytową Millennium
    rozliczana będzie jako transakcja bezgotówkowa. Istnieje dodatkowo również
    możliwość rozłożenia tej płatności na raty, do wyboru na 5 lub 10 rat. Bank
    nie pobiera prowizji za rozłożenie płatności na raty, oprocentowanie
    transakcji to 12,9%. Promocja trwa od 1 kwietnia do 25 maja, tzn. w tym
    czasie może skorzystać z programu "Wygodne Raty". Na czas obowiązywania
    promocji zniesiona została opłata za zlecenie Płatności za rachunki z karty
    za pośrednictwem oddziału i TeleMillennium.

    Dziękujemy za kontakt z Bankiem.
    Z poważaniem
    xxxxxx
    Departament Bankowości Elektronicznej

    MK

  • 16. Data: 2008-04-17 08:26:14
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > promocji zniesiona została opłata za zlecenie Płatności za rachunki z
    > karty za pośrednictwem oddziału i TeleMillennium.

    dziwne, że Mille jakoś specjalnie się tym nie chwali...generalnie to całkiem
    interesująca usługa, żaden bank jeszcze na to nie wpadł (nie licząc banków,
    które w standardzie oferują przelewy z rachunku karty)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2008-04-17 14:13:24
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Apr 17, 10:26 am, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > dziwne, że Mille jakoś specjalnie się tym nie chwali...generalnie to całkiem
    > interesująca usługa, żaden bank jeszcze na to nie wpadł (nie licząc banków,
    > które w standardzie oferują przelewy z rachunku karty)

    czy na pewno standardowy przelew wystarczy? Chyba podatkowe wymagają
    wypełnienia specjalnych pól.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek

  • 18. Data: 2008-04-17 15:59:11
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 17 Kwi, 16:13, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > czy na pewno standardowy przelew wystarczy? Chyba podatkowe wymagają
    > wypełnienia specjalnych pól.
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Jarek

    Specjalne pola wypełnia pracownik banku. Klient ma tylko podać dane do
    identyfikacji.
    Mille pisemnie potwierdziło mi, że opłacenie podatku z rachunku karty
    jest transakcją bezgotówkową.
    Wcześniej miałem najwyraźniej do czynienia z nieprzygotowanymi do
    obsługi klienta pracownikami banku.
    Nie wiem, ale ja gbybym był odpowiedzialny za infolinię, nie
    pozwoliłbym założyć słuchawek ludziom zanim nie przeczytają informacji
    o nowościach.

  • 19. Data: 2008-04-17 16:02:23
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

> [...]
    > domyślają się, ile kiedyś zarabiałem; ile teraz zarabiam -- trudno jednoznacznie
    > określić, :) ale jakiekolwiek zaświadczenia tego nie zmienią :)

    Można też z Getinbanku czy BZWBK przelewać na każdy inny rachunek,
    mBank nie jedyny na świecie :)
    Poza tym, rachunki opłacam z kart Citi i Lukasa.

  • 20. Data: 2008-04-17 20:13:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    k...@g...pl 8...@a...goo
    glegroups.com

> [...]

    : mBank nie jedyny na świecie :)
    : Poza tym, rachunki opłacam z kart Citi i Lukasa.

    No cóż... Poziom polszczyzny jest tutaj jakby niższy niż na polszczyźnie,
    ale żeby był aż tak niski...

    Staram się pisać prostym językiem, a jednak znajdują się tacy, którzy
    mnie nie rozumieją...

    Proponuję dokształty -- parlamentarzyści mają takowe przechodzić; może
    takie nauki przydadzą się i Tobie. :) Nigdzie nie piszę, że mBank jest
    jedyny. :) (czy gorzki -- w odróżnieniu do pełnomlecznego) ;)

    -=-

    Płacenie składek na ZUS i podatków do US jest w mBanku za free:

    -- prowadzenie konta firmowego za free
    -- przelewy do tych instytucji za free
    -- dostęp do internetu za free
    -- prowadzenie konta prywatnego za free
    -- prowadzenie czterech kont oszczędzających za free
    -- czasami :) kredyt na rachunku firmowym bez prowizji
    (tylko odsetki i tylko od tego, z czego się korzysta)

    Podobnie jest w którymś innym banku? :)
    W GetInBanku są konta firmowe za free?
    A może w WBK? Może przelewanie z WBK do wiadomych instytucji jest za free?
    Jeśli tak, to chyba w przyszłym tygodniu założę tam konto firmowe. :)

    --