  • 1. Data: 2015-01-13 07:45:34
    Temat: Zamknięcie Karty Kredytowej Citibanku
    Od: m...@g...com

    Witam Ponieważ niedługo kończy mi sie okres promocyjny na bezpłatność KK Citibanku -
    muszę ją w niedługim czasie zamknąć.

    No i logując się do ich serwisu transakcyjnego zakładka Kontakt z Bankiem - Złóż
    dyspozycję/ Zapytaj natrafiłem na to że jest tam taka opcja mianowicie Karty
    Kredytowe - Zamkniecie Karty

    I teraz moje pytanie - czy jak napisze o zamknięcie karty właśnie w ten sposób to
    zadziała bez problemu tak jakbym zamknął ją w oddziale?

    Czy będę jakoś dzwonić nagabywać?

    Może ktos zamykał niedawno i wie jaka procedura - jakie okresy wypowiedzenia?

    Aha Karta to Citibank MasterCard Silver

  • 2. Data: 2015-01-13 15:21:53
    Temat: Re: Zamknięcie Karty Kredytowej Citibanku
    Od: l...@g...com

    W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 07:45:35 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
    >
    > I teraz moje pytanie - czy jak napisze o zamknięcie karty właśnie w ten sposób to
    zadziała bez problemu tak jakbym zamknął ją w oddziale?

    Tak, ja ostatnio przechodziłem procedurę.

    > Czy będę jakoś dzwonić nagabywać?

    Oczywiście :-) Przełączą również do magicznego działu rezygnacji, który będzie
    nawijał makaron na uszy ;-)

  • 3. Data: 2015-01-13 17:43:00
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2015-01-13 o 15:21, l...@g...com pisze:
    > Przełączą również do magicznego działu rezygnacji, który będzie nawijał makaron na
    uszy ;-)

    I chętnym da kartę dożywotnio za darmo - tylko nie wiem kto ma pierwszy
    wyzionąć ducha: klient czy plastik ;)

  • 4. Data: 2015-01-14 15:39:06
    Od: Jogi <j...@w...pl>

    W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 17:41:32 UTC+1 użytkownik osa napisał:

    > I chętnym da kartę dożywotnio za darmo - tylko nie wiem kto ma pierwszy
    > wyzionąć ducha: klient czy plastik ;)

    Nie byłbym taki pewien. W grudniu 2014 zamykałem kartę Citi, nikt do mnie nie dzwonił
    i niczego nie proponował. Karta wcześniej była używana regularnie.

  • 5. Data: 2015-01-14 20:57:27
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2015-01-14 o 15:39, Jogi pisze:
    > Nie byłbym taki pewien. W grudniu 2014 zamykałem kartę Citi, nikt do mnie nie
    dzwonił i niczego nie proponował. Karta wcześniej była używana regularnie.

    Odstępstwo od reguły ;) albo im się zmieniło.
    Ja zamykałem corocznie i co roku były z tego profity a teraz mam
    dożywotnio gratis.

    --
    radar

  • 6. Data: 2015-01-17 14:59:12
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2015-01-14 o 20:57, radar pisze:

    > Odstępstwo od reguły ;) albo im się zmieniło.

    Może coś pozmieniali. W połowie października zadzwoniłem z komunikatem,
    że chcę zamknąć visę bo inny bank (zielona paskuda) daje kk dożywotnio
    bezpłatnie MC, a takie potrzebuję. Na to pani stwierdziła że jeśli to
    jedyny powód to ona może zmienić mi vise na mc i też będzie ona
    dożywotnio bezpłatna. A tę ich kartę to raczej rzadko używałem...