  • 1. Data: 2015-01-12 08:27:02
    Temat: Lions Bank
    Od: ls <l...@w...pl>

    Kiedys, przy okazji jakiejs lokaty, zalozyli mi w Lions Banku konto.
    Teraz wydzwaniaja, zebym przyszedl, to mi zaloza dostep do konta przez internet.
    Konto niby nic nie kosztowanlo.
    Nie wie ktos, czy z tym dostepem internetowym wiaza sie jakies oplaty?
    A sa jakies korzysci, poza obsluga przez net?

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2015-01-12 18:20:35
    Temat: Re: Lions Bank
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Nie wie ktos, czy z tym dostepem internetowym wiaza sie jakies oplaty?
    > A sa jakies korzysci, poza obsluga przez net?

    też mi coś niby takiego założyli, ale nikt do mnie nie dzwonił, konto
    miało być gratis, karty nie dostałem

    jak zadzwonią to ich wypytam

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-01-13 11:32:40
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 18:20:41 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > też mi coś niby takiego założyli, ale nikt do mnie nie dzwonił, konto
    > miało być gratis, karty nie dostałem

    Bylem wczoraj, dali ten dostep, ma byc za darmo.
    Podobno to konto jest oprocentowane nieco powyzej 2%.
    Z poziomu serwisu mozna zalozyc lokate, ale szalu nie ma: 3.6%.
    Przynajmniej kawy sie napilem, calkiem dobra ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2015-01-14 02:59:56
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-01-13 o 11:32, ls pisze:

    > Bylem wczoraj, dali ten dostep, ma byc za darmo.
    > Podobno to konto jest oprocentowane nieco powyzej 2%.
    > Z poziomu serwisu mozna zalozyc lokate, ale szalu nie ma: 3.6%.
    > Przynajmniej kawy sie napilem, calkiem dobra ;)

    Szału nie ma, ale daja 4% dla świeżaków z grubszym portfelem >100k
    a konto ... hmm, no... widziałem tam takie dla VIP-ow ? za 99 zeta /mc
    no i "lwią KK" z limitem ... "sky is the limit" - LOL
    Jest chiba tez konto za free - nie widziałem dedykowanych kart debetowych ?

    Lions to tylko kolejny klon, odłam IB dla tłuściejszych portfeli
    w IB lokata power też na 3,6 (dla nowych środków) 3m
    oraz 4% dla powracających z banicji desperatów - LOL

    4% daje też krokodyl dla świeżaków bodajże na 9m max. 50k
    - ale trza się troche pobawić z kontem
    żeby zredukować koszt lub by było za darmoche ;)

    Pozdro

  • 5. Data: 2015-01-19 12:24:10
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    W dniu 2015-01-14 o 02:59, Waldek pisze:

    > Szału nie ma, ale daja 4% dla świeżaków z grubszym portfelem >100k

    Już nieaktualne, oprocentowanie Welcome spadło na 3,2%

    pozdrawiam