  • 1. Data: 2006-02-05 19:40:18
    Temat: Zamiana MultiBank -> Lukas
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Mysle o zmianie Multikonta ja na Lukas Ekonto Pro. Czy mozecie
    napisac jakich minusow moge sie spodziewac poza brakiem porownywalna
    oferta funduszy jak w CO Multibanku?
    (ale to dosc latwo zastapic przez darmowe konto w mBanku i SFI)?
    Plusy jakie widze to 5 PLN co miesiac w kieszeni i wiecej oddzialow
    gdyby zaszla koniecznosc wizyty, dodatkowo czynne sa w sobote.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-02-05 21:25:50
    Temat: Re: Zamiana MultiBank -> Lukas
    Od: magia <m...@w...gazeta.pl>

    Marcin napisał(a):
    > gdyby zaszla koniecznosc wizyty, dodatkowo czynne sa w sobote.

    Multi ma nawet takie czynne w niedziele.

    --
    m.

  • 3. Data: 2006-02-05 21:41:44
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    magia napisał(a):

    > Multi ma nawet takie czynne w niedziele.

    Jeżeli masz na myśli wpłatomat, bankomat i komputer to tak, jeżeli
    *żywą* osobę to nie ma takich oddziałów.

    Przemek

  • 4. Data: 2006-02-05 22:15:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Feb 2006 22:41:44 +0100,
    osoba podpisana: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>
    napisała:
    [...]
    > Jeżeli masz na myśli wpłatomat, bankomat i komputer to tak, jeżeli
    > *żywą* osobę to nie ma takich oddziałów.
    Arkadia w Warszawie na przykład.
    KJ

    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell

  • 5. Data: 2006-02-05 22:21:18
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Przemek <c...@s...poczta.pf.pl> wrote:

    > Jeżeli masz na myśli wpłatomat, bankomat i komputer to tak, jeżeli
    > *żywą* osobę to nie ma takich oddziałów.

    Oczywiście, że są. Jeden. CH Arkadia, DC.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2006-02-05 22:53:59
    Od: "jaQbek" <K...@n...cierpi.spamu>

    Marcin wyklepał w wiadomości <news:ds5kbh$mtk$1@inews.gazeta.pl> co
    następuje:

    > Witam
    >
    > Mysle o zmianie Multikonta ja na Lukas Ekonto Pro. Czy mozecie
    > napisac jakich minusow moge sie spodziewac poza brakiem porownywalna
    > oferta funduszy jak w CO Multibanku?
    A ja właśnie myślę nad przesiadką w drugą stronę. Nie chce mi się wklepywać
    wszystkiego drugi raz, poszukaj w archiwum wątku "dokąd przenieść konto"
    mojego autorstwa. Opisałem tam sporo kwestii, które wpłynęły na moją
    decyzję, by pożegnać Lukasa.

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 7. Data: 2006-02-05 23:00:26
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-02-05 20:40- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Marcin, gdy pisał(a):
> [...]
    > Plusy jakie widze to 5 PLN co miesiac w kieszeni i wiecej oddzialow
    > gdyby zaszla koniecznosc wizyty, dodatkowo czynne sa w sobote.

    Ja mam zarówno konto w Multi jak i e-konto pro. Szczerze mówiąc, uważam
    to za dobry zestaw i nie widzę potrzeby rezygnowania z któregokolwiek.
    Ale, ok, każdy ma inne preferencje i cudze doświadczenia to nie Twoje
    własne. Jak chcesz wybrać konto dla siebie, tak aby pasowało do Twoich
    upodobań i potrzeb, to załóż konto u Lukasa i potrzymaj obydwa przez
    jakiś czas. A potem wybierz.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****