  • 41. Data: 2015-03-31 20:38:29
    Temat: Re: ZMIANA TOiP MERITUM
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Klebespachtel napisał(a) :

    > Jeśli komuś wpada tam na konto wypłata to paradoksalnie parametry konta
    > się poprawiają więc chyba nie jest źle.

    A jest ktoś taki? Bo niby dlaczego dotąd na to konto miałaby wpływać
    wypłata? :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 42. Data: 2015-03-31 20:43:40
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Przypuszczam, że po zastrzeżeniu karty natychmiast wystawią nową.
    > Ale warto by to sprawdzić na infolinii.

    Przed chwilą zastrzegłem kartę basic do "konta prostego"
    telefonicznie. I tak jej nie używałem. Zażyczyłem sobie, zeby nie
    odnawiali. Pani poinformowała mnie, ze nie odnawiają z automatu. Nowa
    karta tylko na moje zlecenie.
    Samo konto na razie zostało, bo bezpłatne. W dodatku problem z
    wypowiedzeniem bo zniknął z interfejsu wniosek online o zamknięcie
    konta. Ale trzeba będzie zamknąć. Jest to mój n-ty ROR, zbędny.
    Ewentualne lokaty (gdyby były bardzo korzystne % ) zakładał będę teraz
    jedynie przez "wnioski online" z ich www. Wtedy nie są powiązane z ROR-em.

  • 43. Data: 2015-03-31 23:45:33
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-03-31 o 20:43, wiatrak pisze:

> [...]
    > konta. Ale trzeba będzie zamknąć. Jest to mój n-ty ROR, zbędny.
    > Ewentualne lokaty (gdyby były bardzo korzystne % ) zakładał będę teraz

    Przecież masz w mailu jak byk, że "oprotestowanie" wspomnianych zmian
    spowoduje wygasniecie umowy z dniem wprowadzenia zmian czyli 1.06
    bez wypowiadania umowy

    (..)

    Jeżeli zmiany nie spotkają się z Pana akceptacją, przysługuje Panu prawo
    do zgłoszenia sprzeciwu wobec proponowanych zmian do daty ich wejścia w
    życie. Jeżeli przed proponowaną datą wejścia w życie zmian nie zgłosi
    Pan Bankowi sprzeciwu wobec tych zmian, uznaje się, że wyraził Pan na
    nie zgodę.

    Przed datą wejścia w życie proponowanych zmian, może Pan wypowiedzieć
    umowę rachunków bankowych ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia
    opłat. W przypadku, gdy do daty wejścia w życie proponowanych zmian
    zgłosi Pan do nich sprzeciw, ale nie dokona wypowiedzenia umowy
    rachunków bankowych, umowa rachunków bankowych wygaśnie z dniem
    poprzedzającym dzień wejścia w życie proponowanych zmian, bez ponoszenia
    opłat.

  • 44. Data: 2015-03-31 23:47:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mfepc4$ji0$...@n...news.atman.pl

    > - lub ją zastrzec mając nadzieje ze nie przyślą nowej "z automatu" :)

    Teraz, gdy mamy wojnę z białymi kołnierzykami -- albo przeciw bk.,
    debetówki są w cenie. Trzeba z jednej ściany wyjąć a do innej
    włożyć makulaturę... Praworządność w domu i w zagrodzie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2015-03-31 23:49:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" mfept4$k54$...@n...news.atman.pl

    > konta. Ale trzeba będzie zamknąć.

    Gdy zechcesz otworzyć, nie zapomnij o poleceniu wartym 7 dych. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2015-04-01 07:25:51
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Przecież masz w mailu jak byk, że "oprotestowanie" wspomnianych zmian
    > spowoduje wygasniecie umowy z dniem wprowadzenia zmian czyli 1.06
    > bez wypowiadania umowy

    Ale z tego co wiem "oprotestować" trzeba też na piśmie. Więc to tak samo
    upierdliwa procedura jak wypowiedzenie. Widzisz jakąś różnicę?
    A poprzednio jak wypowiadałem ROR w Meritum, to był wniosek online, a
    potwierdzenie zamknięcia przysłali na papierze "pocztą z trąbką".
    Teraz się wycwanili, jak zostali zaadoptowani przez Niższą Kulturę.

  • 47. Data: 2015-04-01 07:30:07
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2015-03-31 o 18:12, b...@o...pl pisze:

    > Opłata do starych kont jest tylko za posiadanie (obsługę) karty.
    > Stare konta bez karty pozostają bezpłatne.

    dzięki, w takim razie póki jeszcze jeść nie będzie wołać to sobie konto
    pożyje

    Marcin "lolekanabolek"

  • 48. Data: 2015-04-01 08:16:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 30 Mar 2015 17:26:09 +0200, "kowtow"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Od 1 czerwca Ostanie bezwarunkowo darmowe
    I jeszcze zmiany na firmowych:

    Informujemy, że z dniem 1 kwietnia 2015 roku ulegają zmianie
    postanowienia ,,Taryfy opłat i prowizji dla przedsiębiorców i innych
    podmiotów w Meritum Banku ICB S.A.".

    Główna zmiana wprowadzona w Taryfie dotyczy zmiany wysokości
    miesięcznej opłaty za prowadzenie pakietu Meritum Bez Granic oraz
    Meritum waluty, która wyniesie 19,99 zł. Nowa wartość opłaty
    obowiązywać będzie od dnia 1 maja br. Taryfę opłat i prowizji
    uwzględniającą wprowadzone zmiany znajdą Państwo w sekcji Regulaminy i
    dokumenty:
    http://static.meritumbank.pl/asset/T/O/i/TOiP_firmy_
    858.pdf

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 49. Data: 2015-04-01 11:27:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-30 o 17:26, kowtow pisze:
    > Od 1 czerwca Ostanie bezwarunkowo darmowe

    A tak btw, jakie teraz pozostaje konto darmowe:
    - prowadzenie
    - karta
    - przelewy

    bez wymagań dotyczących wpłat i ruchów kartą?

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2015-04-01 12:16:23
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    W dniu 2015-04-01 o 11:27, Liwiusz pisze:

    > A tak btw, jakie teraz pozostaje konto darmowe:
    > - prowadzenie
    > - karta
    > - przelewy
    >
    > bez wymagań dotyczących wpłat i ruchów kartą?

    ZTCW to zostało już chyba tylko T-mobile i RORy w niektórych
    spółdzielczakach.

    pozdrawiam