  • 1. Data: 2002-09-19 13:39:12
    Temat: Z zagranicy - jak długo?
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Cześć,

    Przelew firmowy - z jakiegoś banku na Malcie do Telepekao
    - jak długo może iść?

    Jeśli brakuje istotnych informacji - wybaczcie, więcej nie
    mam. Można mając to co wyżej coś powiedzieć?

    Pozdrawiam,
    Szy.

  • 2. Data: 2002-09-19 14:05:17
    Temat: Re: Z zagranicy - jak długo?
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    W przypadku Pekao szybciej pewnie dojda euro niz dolary - nie podales o jaka
    walute chodzi - a to dlatego ze bank z Malty wysle te kase do swojego banku
    korespondenta w euro lub dolarach - a ten z kolei poszuka korepondenta Pekao -
    przy euro jest szansa ze bedzie to jakis duzy bank np Deutsche Bank (bo
    rachunkow w euro Pekao troche ma) i sprawa prosta. 2-4 dni.
    Ale dolary to Pekao ma tylko zdaje sie w swoim oddziale w NY - no i
    amerykanski bank korespondent tego banku z Malty moze miec klopot ze
    znalezieniem tej informacji. okolo tygodnia

    Wszystko zalezy od dobrej woli ludzi w banku na Malcie i szansy ze akurat z
    tym bankiem Pekao wymienilo klucz SWIFT

    Teoretycznie operacja moglaby sie odbyc w ciagu 2 dni roboczych - praktycznie
    moze trwac ponad tydzien.

> [...]
    >- jak długo może iść?
    >
    >Jeśli brakuje istotnych informacji - wybaczcie, więcej nie
    >mam. Można mając to co wyżej coś powiedzieć?

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl