  • 1. Data: 2002-09-19 13:26:14
    Temat: UWAGA ! na kredyty w VOLKSWAGEN BANK !!!
    Od: "Marceli B." <m...@p...onet.pl>

    Witam !
    Przestrzegam wszystkich ta droga przed tym bankiem czyli VW Bank.
    Wzialem kredyt na samochod rok temu i pomimo "zmiennej stopy procentowej"
    mam dalej oprocentowanie 17,9%.
    Obecnie jak ktos chce wziazc kredyt to taki sam w tym banku jest
    oprocentowany na 12,9%.
    Bank NIE OBNIZA STOP NA KREDYTY juz zawarte.
    Lub obniza tylko wybranym osobom, np: swoim akwizytorom, ktorzymi sa
    pracownicy dilerow samochodow, a ktorzy potem klientom kit wciskaja
    a potem pala sie ze wstydu.
    Wszelkie srodki juz wyczerpalem. Pozostala mi tylko droga sadowa
    ale to kosztowne i jak wiadommo bank w umowach nie zawarl zapisu ze
    obnizy stopy a tylko ze moze obnizyc.
    Wziecie kredytu w innym banku i splacenie natychmiast tego jest
    malo oplacalne bo trzeba zaplacic kare za przedwczesne splacenie
    i prowizje od kredytu zaciaganego w nowym banku.
    A dodatkowo nie bede mogl dalej pisac takich listow,
    a tak pisze prawde i tylko prawde.
    Dlatego przepraszam z gory ale ten list bede powtarzal systematycznie
    coby juz wiecej osob sie nie nacielo na ten bank.
    Pozdrawiam wszystkich za wyjatkiem osob z VW Bank !
    Marek

  • 2. Data: 2002-09-20 06:57:33
    Temat: Re: UWAGA ! na kredyty w VOLKSWAGEN BANK !!!
    Od: Gabriel 'Varius' <g...@s...pl>

    "Marceli B." wrote:

> [...]
    > Lub obniza tylko wybranym osobom, np: swoim akwizytorom, ktorzymi sa
    > pracownicy dilerow samochodow, a ktorzy potem klientom kit wciskaja

    To tak jak w reklamie TV-"VW,WIESZ CO MASZ":-(((
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-09-20 07:11:19
    Od: "Rafal" <rkacprzy@WON_SPAM_poczta.onet.pl>

    Jeżeli pójdziesz do sądu to przerżniesz z kretesem - bank nie ma obowiązku
    obniżyć Ci stopy procentowej. Było się 3 razy zastanowić zanim podpisałeś
    umowę akurat z tym bankiem - oferta jest dość bogata, a masz dowód że nie
    zawsze to co niemieckie najlepsze

  • 4. Data: 2002-09-20 07:27:05
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam.
    Otóż trzeba się trochę postarać, żeby bank obniżył oprocentowanie kredytu, bo
    sam faktycznie tego nie chce zrobić.
    Znam taką sytuację (w swojej rodzinie): ponieważ nowe kredyty są oprocentowane
    wg. niższej już stopy procentowej, a wcześniejsze jeszcze na starych zasadach
    (stare, wyższe oprocentowanie) można złożyć pismo do banku, w którym w dość
    ostrych słowach trzeba przedstawić całą sytuację... tak, żeby zmiękkli. Bank
    aby udobruchac rozgoryczonego klienta obniża oprocentowanie INDYWIDUALNIE!
    Czemu? Ano dlatego, że jakby obniżył (że tak powiem) oficjalnie, to obniżył by
    wszystkim kredytobiorcom, a przecież tego zrobić nie chce. Co więc robi?
    Obniża oprocentowanie kredytu awanturującemu się klientowi na specjalnym
    posiedzeniu zarządu (ta sprawa musi przejść przez indywidualy tok procedur!).
    No.. i tyle. Ma się mniejszą stopę procentową. Przy okazji z racji przeprosin
    dostanie się jeszcze jakieś gadżety :-)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia.
    Paweł.

  • 5. Data: 2002-09-20 07:37:01
    Od: s...@i...pl

    Taka sama sytuacja jest w Fiat Bank Polska. Oprocentowanie kredytow juz
    udzielonych stoi w miejscu, spada od czasu do czasu oprocentowanie kredytow
    nowych. Szczerze odradzam.

  • 6. Data: 2002-09-20 07:50:28
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Taka sama sytuacja jest w Fiat Bank Polska. Oprocentowanie kredytow juz
    > udzielonych stoi w miejscu, spada od czasu do czasu oprocentowanie kredytow
    > nowych. Szczerze odradzam.

    W GE sukcesywnie obniżają; mam w tej chwili 16.4%; rewelacja to może nie
    jest, ale przynajmniej jakieś ruchy są.

    Pzdr: Dogbert

  • 7. Data: 2002-09-20 08:06:44
    Od: "Mirek" <t...@l...and.pl>

    Hej

    W takim warto zastanowić się jeśli kupuje się auto o wartości powyżej
    10.000,00 aby wziąć pożyczkę hipoteczną, gdyż takie są teraz w pekao
    oprocentowane 13,49% (jeśli weźmie się u przedstawiciela, u którego biorąc
    nie trzeba nawet z domu wychodzić :)

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 8. Data: 2002-09-20 08:26:46
    Od: "zbychu" <z...@i...pl>

> [...]
    > umowę akurat z tym bankiem - oferta jest dość bogata, a masz dowód że nie

    proponuje zwrocic sie do arbitra bankowego
    zaszkodzic nie zaszkodzi a moze pomoze :-)

    --
    Pozdrawiam Zbych

  • 9. Data: 2002-09-20 09:12:02
    Od: "Gres" <g...@k...net.pl>

    Użytkownik "Mirek" <t...@l...and.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 10.000,00 aby wziąć pożyczkę hipoteczną, gdyż takie są teraz w pekao
    > oprocentowane 13,49% (jeśli weźmie się u przedstawiciela, u którego biorąc

    Taaaaaaaaaa.....
    A później tylko księga wieczysta na samochodzie i sprawa załatwiona

    GRES
    g...@k...net.pl; s...@r...pl
    GG #219469; Nissan Almera GX 1,4 LPG
    http://www.szkolnelata.pl - odnajdź przyjaciół ze szkolnych lat

  • 10. Data: 2002-09-20 09:17:40
    Od: p l <p...@w...pl>

    "Marceli B." wrote:

    > Wzialem kredyt na samochod rok temu i pomimo "zmiennej stopy procentowej"
    > mam dalej oprocentowanie 17,9%.
    > Obecnie jak ktos chce wziazc kredyt to taki sam w tym banku jest
    > oprocentowany na 12,9%.

    Ludzie są sami sobie winni. Gdyby nie było popytu na takie
    lichwiarskie kredyty to oprocentowanie byloby 5 anie 15 %.
    Inflacja jest 1,2 % chwali się Kołodko (tfu!) . Oprocentowanie
    oszczędności chyba już poniżej 1%. A ludzie biorą kredyt i płacą
    15% !!! rocznie, gdy bank płaci klientom 15 razy mniej odsetek
    za to, że pożycza ich forsę. Gdzie tak jest na świecie??
    Ale marmurowo-szklano-aluminiowe wieżowce banków rosną jak
    grzyby po deszczu, podobnie wynagrodzenia prezesów i zyski
    właścicieli.
    I zrobiła się NTG, sorry...

    p l