  • 1. Data: 2002-03-22 08:18:14
    Temat: Z Millenium na wieki
    Od: "coolnet" <g...@p...com>

    Chciałem zamknąć konto w Millenium , od dłuższego czasu z niego nie
    korzystam, a przysyłają co miesiąc wyciąg ze stanem konta =0.
    Okazało sie , ze nie mogę ot tak sobie z nimi sie pożegnać , aby konto
    zamknąć musi być na nim co najmniej 2 zł. na ewentualne prowizje podczas
    miesięcznego okresu zamykania konta.
    Wygląda na to , ze powinienem wpłacić te 2 zł aby uruchomić procedure
    zamykania konta. Ja uważałem, że nie będe wpłacał na konto , które jest już
    mi niepotrzebne.
    Do consensusu nie doszliśmy i stan jest taki że będę klientem MILLenium do
    kończ świata i jeszcze dłużej.

    P.S. Dla niewtajemniczonych podam, że te dwa złote teoretycznie mógłbym
    sobie potem wypłacić ale prowizja od wypłaty wynosi 2.50 zł

    Tadeusz

  • 2. Data: 2002-03-22 08:53:56
    Temat: Re: Z Millenium na wieki
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    kriskel wrote:

    > Użytkownik "coolnet" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    > już
    > do

    > Ale jak masz co najmniej 1 grosz na rachunku, to też Ci go nie zamkną. Tym
    > bardziej z 2 zł.
    > Błędne koło.

    Panowie, nie miałem nigdy konta w Millenium, a na www nie mogę z
    wiadomych względów sprawdzić:), ale przeczytajcie sobie co na temat
    wypowiadania umowy rachunku mówi jego regulamin. Nie sądzę, żeby tam te
    bzdury były zapisane.
    Opisywałem tu kiedyś jak to w Lukasie dysponenci wymyślali niestworzone
    wymagania do zamknięcia rachunku, a ja po prostu napisałem zgodne z
    regulaminem wypowiedzenie, złożyłem je za potwierdzeniem w oddziale i
    już po 4 miesiącach i interwencji GINBu miałem poprawnie zamknięte
    konto:-))

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2002-03-22 09:41:34
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > sobie potem wypłacić ale prowizja od wypłaty wynosi 2.50 zł

    Ale jak masz co najmniej 1 grosz na rachunku, to też Ci go nie zamkną. Tym

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 4. Data: 2002-03-22 10:09:52
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > regulaminem wypowiedzenie, złożyłem je za potwierdzeniem w oddziale i
    > już po 4 miesiącach i interwencji GINBu miałem poprawnie zamknięte

    Wczoraj zamykałem rachunek w Invest Banku. Szanowna pani "Opiekun klienta"
    nawet nie zapytała jak chcę zadysponować kwotą z rachunku, tylko od razu
    wypłaciła mi gotówkę. Po czym raczyła mnie poinformować, że 1.04 będą do
    odbioru odsetki (jakieś 50 gr !!!) i że muszę je odebrać, bo nie mogą
    zamknąć rachunku, dopóki stan konta nie jest zerowy.
    Ciekawe, kiedy wprowadzą opłaty za prowadzenie rachunku. Bo do tego czasu na
    pewno po te groszaki się nie pojawię.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 5. Data: 2002-03-22 10:12:29
    Od: s...@i...pl

    Z Millenium na wieki - hmmm... sama nazwa Millenium juz cos mowi :-)
    Zeby nie bylo ze nie ostrzegali :-)

  • 6. Data: 2002-03-22 10:30:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "coolnet"
    > Chciałem zamknąć konto w Millenium , od dłuższego czasu z niego nie
    > korzystam, a przysyłają co miesiąc wyciąg ze stanem konta =0.

    to tam jeszcze nie wpowadzili comiesiecznej oplaty za uzytkowanie konta?
    Jesliby byla to dawno powinienes miec debet - cos mi sie tu nie zgadza ;-)

    Z drugiej strony na miejscu banku z przyjemnoscia bym ci zamknal rachunek
    skoro "od dłuższego czasu" nie zdażyłeś się nauczyć nazwy banku - i
    konsekwentnie uzywasz jednego "n" zamiast dwoch - Millennium
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-03-23 22:50:18
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > to tam jeszcze nie wpowadzili comiesiecznej oplaty za uzytkowanie konta?
    > Jesliby byla to dawno powinienes miec debet - cos mi sie tu nie zgadza ;-)

    Może to Millepensja? A poza tym jak nie ma Bankolinii, a na rachunku jest 0 PLN
    to rachunek zasypia i nie pobierają się opłaty za prowadzenie.

    > Z drugiej strony na miejscu banku z przyjemnoscia bym ci zamknal rachunek
    > skoro "od dłuższego czasu" nie zdażyłeś się nauczyć nazwy banku - i
    > konsekwentnie uzywasz jednego "n" zamiast dwoch - Millennium

    Ten bank tak nie zrobi :-) Mniejsza o pisownię nazwy, ale nie wiedzieć czemu
    Millennium bardzo kocha martwe rachunki, które wprawdzie nie przynoszą dochodu,
    ale za to figurują w statystyce :-)

    pozdrawiam
    maksymilian