  • 1. Data: 2003-12-05 11:59:47
    Temat: Wznowienie karty VC charge w PKO BP
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Jak to jest? Podczas mojej ostatniej (kilka miesięcy temu) wizyty w
    odziale zapytałem się jak to jest z kartą VC charge "podpiętą" do
    Superkonta. Uzyskałem odpowiedź, że jeśli nie wyrażę pisemnej rezygnacji
    co najmniej 45 dni (tu mogę się mylić co do ilości tych dni, bo jak
    pisałem wyżej było to dość dawno...), to karta zostanie wznowiona na
    takich samych zasadach i przysłana mi do domu... Jako że dotychczasowa
    VC była ważna do 11.2003, a nowej ani widu ani słychu (opłata żadna za
    wydanie nowej karty nie jest też naliczona, ale o ile dobrze pamiętam to
    za dotychczasową kartę zostałem obciążony chyba dopiero po 1,5 mies.)...
    Jak to jest z tymi kartami? Może pani (nie)dysponentka nie rozróżnia
    kart VE od VC i miała na myśli zwykłego Elektrona???

    NP: Shining - "Within deep dark chambers"

    --
    Tell me that I'm a sinner
    Lay me down again

  • 2. Data: 2003-12-05 13:09:29
    Temat: Re: Wznowienie karty VC charge w PKO BP
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    Wiedźma Ple-Ple wrote:

    >Jak to jest z tymi kartami? Może pani (nie)dysponentka nie rozróżnia
    >kart VE od VC i miała na myśli zwykłego Elektrona???

    Jak ja pamięcią sięgam to ich Visę charge zawsze odbierało się w
    oddziale i podpisywało kwitek, że się odebrało. Przysyłali do domu tylko
    Vise Electron
    A.

  • 3. Data: 2003-12-05 20:28:16
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Azazell <a...@g...pl> wrote:

    > Jak ja pamięcią sięgam to ich Visę charge zawsze odbierało się w
    > oddziale i podpisywało kwitek, że się odebrało. Przysyłali do domu tylko
    > Vise Electron

    Nie wiem jak to jest... Miałem dopiero tę kartę pierwszy raz... W
    poniedziałek zawitam do mojego oddziału w takim razie... :))

    NP: Mercyful Fate tribute

    --
    Diabolic shapes float by
    Out from the dark