  • 1. Data: 2015-03-21 08:37:47
    Temat: Wysoki procent dla małych kwot na rachunkach
    Od: s...@g...com

    Zawsze myślałem że im wyższa kwota to tym wyższy procent.
    A ostatnio widzę reklamy gdzie jest X%
    warunek dla kwoty nie wyższej niż Y.
    Gdzie tu sens?

  • 2. Data: 2015-03-21 08:54:52
    Temat: Re: Wysoki procent dla małych kwot na rachunkach
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-03-21 o 08:37, s...@g...com pisze:
    > Zawsze myślałem że im wyższa kwota to tym wyższy procent.
    > A ostatnio widzę reklamy gdzie jest X%
    > warunek dla kwoty nie wyższej niż Y.
    > Gdzie tu sens?

    Sens jest. Chodzi o to żeby niby dać ,ale gówno dać.
    Lemingi łykają.

    CZTERY PROCENT CZTERY PROCENT CZTERY PROCENT*

    *do 3 tys

  • 3. Data: 2015-03-21 10:11:01
    Od: s...@g...com

    > Sens jest. Chodzi o to żeby niby dać ,ale gówno dać.
    > Lemingi łykają.
    >

    > CZTERY PROCENT CZTERY PROCENT CZTERY PROCENT*
    > *do 3 tys

    No ale teoria mówi że że to co ty pożyczasz bankowi bank pożycza mi.
    I żyje z różnicy procentów.

  • 4. Data: 2015-03-21 10:28:39
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > No ale teoria mówi że że to co ty pożyczasz bankowi bank pożycza mi.
    > I żyje z różnicy procentów.

    Bank w znakomitej większości pożycza pieniądze których nie ma.

  • 5. Data: 2015-03-21 10:44:53
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 21 marca 2015 10:28:47 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:

    > Bank w znakomitej większości pożycza pieniądze których nie ma.

    Tak wiem rezerwy częściowe.
    Ale coś musi w papierach pokazać.
    Pytanie dlaczego lepszych jest 100 klientów po 3000 złotych
    niż jeden na 300 tys pln
    Przecież to jest kwestia kosztów obsługi

  • 6. Data: 2015-03-21 10:54:36
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-03-21 10:44, s...@g...com wrote:
    > Pytanie dlaczego lepszych jest 100 klientów po 3000 złotych
    > niż jeden na 300 tys pln

    Dlatego, że można im coś dodatkowo sprzedać.
    Przecież oferty typu "4% do 10 tysięcy" to jest typowy lep na muchy ...

    Piotrek

  • 7. Data: 2015-03-21 10:54:58
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Tak wiem rezerwy częściowe.
    > Ale coś musi w papierach pokazać.
    > Pytanie dlaczego lepszych jest 100 klientów po 3000 złotych
    > niż jeden na 300 tys pln
    > Przecież to jest kwestia kosztów obsługi

    Rzuca się hasło: 4 procent na ROR. Łapie się 10 tys klientów. Jak już
    pozakładają te RORy to za parę miesięcy zmienia się oprocentowanie na 0
    procent. I te tłumy ludzi zostają z tymi RORami na których trzymają osad
    po 1 czy 2 tys. Jest z tego 15 melonów osadu, a w dodatku zmienia sie
    TOiP i strzyże się ich na opłatach. Za ROR, za kartę, prowizja z
    transakcji kartą itp itd.
    A tłum nie reaguje odruchem wymiotnym tylko trwa i płaci.

  • 8. Data: 2015-03-21 12:22:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Mar 2015 02:11:01 -0700 (PDT), s...@g...com

    > No ale teoria mówi że że to co ty pożyczasz bankowi bank pożycza mi.
    > I żyje z różnicy procentów.

    Ale procenty kredytow coraz nizsze, to i procenty lokat coraz nizsze.

    J.

  • 9. Data: 2015-03-21 12:24:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Mar 2015 10:28:39 +0100, wiatrak napisał(a):

    > Bank w znakomitej większości pożycza pieniądze których nie ma.

    Smiem twierdzic ze sie mylisz, albo nie rozumiesz.

    A w dodatku ostatnio bank coraz wiecej wlasnych pieniedzy ma.

    J.

  • 10. Data: 2015-03-21 12:34:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-21 o 10:28, wiatrak pisze:

    > Bank w znakomitej większości pożycza pieniądze których nie ma.

    W znakomitej większości mylisz się i nie wiesz jak działa ten system.
    Bank, aby pożyczyć, musi mieć.

    --
    Liwiusz