  • 1. Data: 2005-04-12 21:13:27
    Temat: Wypukla Visa Classic
    Od: "Ands" <n...@t...pl>

    Witam

    Czy 3 tygodnie oczekiwania na karte Visa Classic (charge) to dlugo ? Deutsche
    Bank, bez zadnych wiesci ...

  • 2. Data: 2005-04-12 22:33:13
    Temat: Re: Wypukla Visa Classic
    Od: "darek" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Ands" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Czy 3 tygodnie oczekiwania na karte Visa Classic (charge) to dlugo ?
    Deutsche
    > Bank, bez zadnych wiesci ...

    relatywnie dlugo, nawet chyba bardzo dlugo....
    darek

  • 3. Data: 2005-04-13 07:13:50
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Ands napisał(a):
    > Czy 3 tygodnie oczekiwania na karte Visa Classic (charge) to dlugo ? Deutsche
    > Bank, bez zadnych wiesci ...

    3 tygodnie? Ja w mBanku złożyłem wniosek 23 lutego. Do dziś żadnych
    wieści. Zdążyłem już, w tzw. międzyczasie, wyrobić kartę gdzie indziej. :-)

    Piotr Hołda

  • 4. Data: 2005-04-13 16:09:22
    Od: "Maciej Gołębiowski" <m...@N...gazeta.pl>

    Ands <n...@t...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy 3 tygodnie oczekiwania na karte Visa Classic (charge) to dlugo ?
    Deutsche
    > Bank, bez zadnych wiesci ...
    >
    > Pozdrawiam

    W DB z tymi Visami to maja jakis wieeelki problem najwyrazniej. W ubieglym
    roku dostalem karte z ponad miesiecznym opoznieniem. Oczywiscie zazadalem aby
    nie pobrali oplaty za jej wydanie, na co bez slowa sie zgodzili. W tym rku
    akcja byla jeszcze lepsza. Najpierw nie wznowili mi karty w terminie. Potem
    (po kilku tygodniach) dowiedzialem sie, ze wznowiona karta powedrowala do
    kogos zupelnie obcego, bo pomylono adres. W koncu, gdy Pani Doradca
    przywiozla mi karte o nowym numerze i z nowym PINem okazalo sie, ze karta ma
    poczatek waznosci 02/05 a koniec waznosci 01/05 wiec chociaz nowiutka,
    nadawala sie tlyko na smietnik. Wtedy nie wytrzymalem i zadzwonilem do dzialu
    PR. Na szczescie zareagowali dosc sprawnie i po kilku dniach nowa, juz tym
    razem dobra karta na mnie czekala. Bank zrezygnowal z oplaty za nia, a
    ponadto zwrocil na moje konto jeszcze jedna oplate, czyli 49 PLN. Mam
    nadzieje, ze w przyszlym roku bedzie lepiej, bo bedzie trzeba poszukac
    lepszego banku.

    MŁG

  • 5. Data: 2005-04-14 18:50:21
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Ands" <n...@t...pl> wrote in

    /ciach.../

    > Czy 3 tygodnie oczekiwania na karte Visa Classic (charge) to dlugo ?
    > Deutsche Bank, bez zadnych wiesci ...

    Bardzo dlugo. Pekao S.A. x lat temu robil to o niebo sprawniej (z jakimis
    na pewno wyjatkami - taki disclaimer dla przeciwnikow zubra).

    W.

    --
    - remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail