  • 1. Data: 2005-07-25 21:19:06
    Temat: Wpłata w PEKAO SA
    Od: "flash" <f...@W...pl>

    Witam!
    Mam do przelania pieniądze dla osoby posiadającej konto w tym banku. W moim
    miesicie jest jego placówka, w związku z czym pomyślałem, żeby może zamiast
    przelewu, który będzie szedł kilka dni z Poczty Polskiej, dokonać wpłaty
    bezpośrednio w okienku.
    W związku z tym mam pytania do posiadaczy konta w tym banku.
    Czy można dokonać wpłatę w okienku na konto?
    Czy jest pobierana za operacje jakaś prowizja?
    Ile czasu trwa aż pieniądze są widoczne na koncie przy użyciu Internetu?

    Z góry dziękuje za odpowiedź.
    Pozdrawiam flash83

  • 2. Data: 2005-07-25 23:16:47
    Temat: Re: Wpłata w PEKAO SA
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    flash wrote:
    > Czy można dokonać wpłatę w okienku na konto?
    tak
    > Czy jest pobierana za operacje jakaś prowizja?
    nie, dla kont osób fizycznych

    > Ile czasu trwa aż pieniądze są widoczne na koncie przy użyciu Internetu?
    od razu

  • 3. Data: 2005-07-26 00:21:15
    Od: "flash" <f...@W...pl>

    > tak
    > nie, dla kont osób fizycznych

    > od razu

    A trzeba wypełniać jakieś druki, czy wystarczy podac przy kasie nr konta?

  • 4. Data: 2005-07-26 02:41:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    flash wrote:

    > A trzeba wypełniać jakieś druki, czy wystarczy podac przy kasie nr konta?

    od razu do kasy z numerem konta.
    caly czas mówimy eurokoncie. to tak dla ścisłości.