    From: "marek" <h...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wpłata do mBanku
    Date: Wed, 2 Jan 2002 14:58:01 +0100

    Za pewne ten temat był już poruszany, jeśli to prawda to z góry przepraszam,
    ale właśnie wróciłem z godzinnego spaceru w poszukiwaniu banku o najniższej
    prowizji za wpłatę do innego banku, dla osób nie posiadających u nich konta.
    Znalazłem w końcu Kredyt Bank, gdzie zabrali mi "jedynie" 7 PLN za wpłatę do
    mBanku (w Millenium min. 30PLN, a w PKO SA 25PLN !!! - paranoja!!!), ale za
    to stałem 40 minut w kolejce, gdyz przede mną były dwie osoby!

    Stąd moje pytania:
    - Czy w innych klonach BRE (np. Multibanku) tez się płaci prowizję za wpłaty
    do mBanku?
    - Jaki "realny" bank ma najniższą prowizję za wpłaty do innych banków dla
    osób nie posiadających u nich konta (wiem że, w polsatowym invest banku jest
    to min. 5 PLN i 0,5%)?
    - Może lepszym rozwiązaniem byłoby założenie konta w byle jakim banku aby
    uniknąć prowizji? Jaki "realny" bank udostępnia konto za pół darmo, nie
    wymaga regularnych wpłat, nie pobiera opłat za wpłaty na własne konto oraz
    ma niską prowizję za przelewy do innych banków? Zaznaczam, iż gotówkę do
    mBanku wpłacam średnio raz na kwartał ;)

    Dziękuję z góry za wszelkie sugestie

    Marek B.