  • 1. Data: 2012-05-14 13:36:52
    Temat: Wiśnie od Rajfiego
    Od: Tomek <t...@g...com>

    Właśnie zajadam się pierwszymi wiśniami od rajfiego ;-)

  • 2. Data: 2012-05-14 14:12:57
    Temat: Re: Wiśnie od Rajfiego
    Od: m...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 maja 2012 13:36:52 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
    > Właśnie zajadam się pierwszymi wiśniami od rajfiego ;-)

    Ja też, smaczne ;)

  • 3. Data: 2012-05-14 15:00:06
    Od: disnej <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 maja 2012 13:36:52 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
    > Właśnie zajadam się pierwszymi wiśniami od rajfiego ;-)

    podsumowując:
    nie trzeba aktywowac karty,
    wystarczy jeden przelew z telefonu

  • 4. Data: 2012-05-15 04:10:04
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-05-14 14:12, marian.koper.b</!\>gmail.com pisze:

    > Ja też, smaczne ;)

    Na zdrowie ;)

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2012-05-15 09:25:45
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Właśnie zajadam się pierwszymi wiśniami od rajfiego ;-)

    Z ciekawosci wlasnie sprawdzilem:

    Data księgowania:
    14-05-2012

    Kwota:
    100,00

    Zleceniodawca:
    RBPL INTERNAL ACCOUNTS CUST.
    RAIFFEISEN BANK POLSKA S.A.
    00-549 WARSZAWA

    Szczegóły Płatności:
    Premia za udział w promocji
    Mobilny Bank z premią na Gruper.pl

    :)

  • 6. Data: 2012-05-15 11:35:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.05.2012 09:25, Q pisze:

    > Z ciekawosci wlasnie sprawdzilem:

    A u mnie wciaz nic :(
    Ciekawe OCB...

  • 7. Data: 2012-05-15 13:32:50
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > A u mnie wciaz nic :(
    > Ciekawe OCB...

    U mnie też łajno :(

  • 8. Data: 2012-05-15 14:56:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.05.2012 13:32, wiatrak pisze:

    > U mnie też łajno :(

    Ciekawe... Kilka osob tez pisalo, ze jeszcze nie ma. Nie wydaje mi sie,
    zeby to robili po nazwiskach, bo ludzie pod koniec alfabetu juz pisali.
    Moze wczesnie narobili majowe przelewy? Ja kwietniowy zrobilem 05.04 a
    majowy 07.05. W sumie to troche sie nudze, moze tam zadzwonie i zapytam
    - pewnie i tak nie beda wiedziec ;)

    Ludzie, ktorzy dostaliscie premie, napiszcie kiedy robiliscie przelewy?

  • 9. Data: 2012-05-15 15:07:17
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > Ludzie, ktorzy dostaliscie premie, napiszcie kiedy robiliscie przelewy?

    8.05 przychodzacy - 10.05 2x wychodzace mobilnie
    16.04 przychodzacy - 17.04 2x wychodzace

  • 10. Data: 2012-05-15 15:20:15
    Od: luc <b...@g...net>

    On 15 Maj, 14:56, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Ludzie, ktorzy dostaliscie premie, napiszcie kiedy robiliscie przelewy?

    23-04-2012 in i out
    07-05-2012 in i out

    pzdrwm
    luc