  • 1. Data: 2012-05-12 18:37:11
    Temat: ING BankMobile - jest juz wersja na Androida
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Dzisiaj wlasnie zauwazylem, ze ING Bank wprowadzil juz swoja aplikacje
    bankowa na Androida :)

    Korzystal juz ktos moze z niej (lub blizniaczej wersji na iPhone)?
    Jak sie sprawuje?

    Tak czytam opisy i zauwazylem, ze przy zleceniu przelewu z komorki
    niestety mozna wpisac tylko jedna linie w tytule przelewu :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2012-05-15 01:17:17
    Temat: Re: ING BankMobile - jest juz wersja na Androida
    Od: W <w...@w...pl>

    Rafal M wystukał, co następuje:

    > Hej
    >
    > Dzisiaj wlasnie zauwazylem, ze ING Bank wprowadzil juz swoja aplikacje
    > bankowa na Androida :)

    jest już kilka dni :)

    > Korzystal juz ktos moze z niej (lub blizniaczej wersji na iPhone)?
    > Jak sie sprawuje?

    zainstalowałem, pobawiłem się trochę. mocno toporne UI (bo nie można
    wykorzystać natywnych kontrolek >: ), zwłaszcza przy wpisywaniu...

    > Tak czytam opisy i zauwazylem, ze przy zleceniu przelewu z komorki
    > niestety mozna wpisac tylko jedna linie w tytule przelewu :(

    niestety zgadza się. imho już wygodniejsza jest strona jak chce się robić
    *przelewy*... to się nada do szybkiego przelania środków na rachunek główny
    jak potrzebujemy szybko gotówki...