  • 1. Data: 2002-02-10 21:35:52
    Temat: Wielka prośba
    Od: "Piotr" <m...@g...pl>

    Witam

    Mam do Was pytanie - niewątpliwie podobne padały wraz z odpowiedziami już
    wiele razy na tej grupie - ale muszę je zadać, gdyż bardzo zależy mi na
    uzyskaniu szybkiej i rzetelnej informacji:

    Czy i jaki bank udzieli mi kredytu bądź debetu w rachunku, bez zbędnych
    formalności, tj. zaświadczenia o zatrudnieniu (jestem na 3-miesięcznym
    okresie próbnym) a także bez posiadania rachunku w takim banku przez jakiś
    dłuższy okres ?
    Ideałem byłoby otrzymanie takiej pożyczki zaraz po otwarciu rachunku......

    Czy istnieje jakaś nadzieja ???

    Pozdrawiam i czekam na pomoc

    Piotr

  • 2. Data: 2002-02-11 05:22:44
    Temat: Re: Wielka prośba
    Od: jo44 <j...@f...onet.pl>

    Piotr wrote:

    > Czy istnieje jakaś nadzieja ???

    W tym wypadku nadzieja jest beznadziejna.
    No chyba, ze chcesz lombardową, lub tam gdzie pozyczaja
    o nic nie pytajac.

    JO

  • 3. Data: 2002-02-11 09:24:40
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net>

    Użytkownik "Piotr" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    (..)
> [...]
    > dłuższy okres ?
    > Ideałem byłoby otrzymanie takiej pożyczki zaraz po otwarciu rachunku......

    Jeżeli masz historię z innego banki z wpływami minimum 1000 miesięcznie to w
    Multibanku masz szansę.

    W LG przyznają debet od razu po pierwszej w płacie, ale nie za duży (200 -
    1500 zł)
    szczegóły na http://www.lgpetro.com.pl/rachunki/informacje_ogolne
    .html

    Pozdrawiam.
    --
    Aleksander W. Oleszkiewicz (SQ5FLH) a...@o...net

    www.Oltex.NET - Internet, Document Management
    www.Barbakan.oltex.net - Tradycyjna Kuchnia Polska

  • 4. Data: 2002-02-11 21:17:09
    Od: "Piotr" <m...@g...pl>

    > Pozdrawiam i czekam na pomoc
    >
    > Piotr

    Dzięki za odpowiedź. Właśnie przed chwilą poczytałem ofertę MultiBanku -
    faktycznie może coś da się osiągnąć...
    Jeśli nasuną się Wam jeszcze jakieś inne sugestie to chetnie się z nimi
    zapoznam.

    Pozdrawiam

    Piotr