  • 1. Data: 2009-06-07 20:29:12
    Temat: WYNIKI eurowyborów
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Polacy, to jest jednak naród buraków :(.

    45,3% - PO
    29,5% - PIS
    12% - SLD
    7% - PSL

    http://www.dziennik.pl/polityka/article394987/Platfo
    rma_45_3_proc_PiS_prawie_30_proc_.html

    J.

  • 2. Data: 2009-06-08 09:37:01
    Temat: Re: WYNIKI eurowyborów
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > 45,3% - PO
    > 29,5% - PIS
    > 12% - SLD
    > 7% - PSL

    Wyniki potwierdzją wyniki z ostatnich wybórów (2007) czyli jednoznaczne
    obranie kursu na Unię Europejską.
    Ewentualne głosowanie w referendum nad traktatem Lisbońskim jest całkowicie
    niepotrzebne,bo jego wynik jest oczywisty.
    To samo jeżeli chodzi o sprawę przyjęcia Euro.

    To trzeba przyjąć do wiadomości, i nie ma co nad tym dyskutować.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2009-06-08 09:51:59
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Endriu pisze:

> [...]
    > To samo jeżeli chodzi o sprawę przyjęcia Euro.
    >
    > To trzeba przyjąć do wiadomości, i nie ma co nad tym dyskutować.....

    Niestety to prawda, chyba, że nagle telewizja zacznie co innego mówić.

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 4. Data: 2009-06-08 19:10:53
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Polacy, to jest jednak naród buraków :(.
    >

    > 29,5% - PIS

    ta

  • 5. Data: 2009-06-08 20:18:42
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Joachim pisze:

    > Polacy, to jest jednak naród buraków :(.

    Aktywność wyborców PO
    http://www.dziennik.pl/polityka/article395737/Cugier
    _Kotka_brutalnie_pobita.html

    W kolektywie siła!!

    J.

  • 6. Data: 2009-06-08 20:57:59
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Joachim pisze:

    > Aktywność wyborców PO
    > http://www.dziennik.pl/polityka/article395737/Cugier
    _Kotka_brutalnie_pobita.html

    > W kolektywie siła!!
    >
    > J.

    No to pięknie. Czuję , że wracam do czasów swojej młodości...

  • 7. Data: 2009-06-09 06:25:15
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    _Kotka_brutalnie_pobita.html W

    > No to pięknie. Czuję , że wracam do czasów swojej młodości...

    Nie, za Twojej i mojej młodości takie rzeczy się nie działy:
    http://tinyurl.com/m59wvv

    ... Jeden to widokówka z wizerunkiem Matki Boskiej, zaś drugi list to zwykła
    kartka papieru na której widniało ostrzeżenie, że jeśli europosłowi
    Witoldowi Tomczakowi "włos z głowy spadnie", to Pani Sędzia ma "liczyć
    swoje dni" ...

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-06-09 13:25:24
    Od: "P.O. Mylencom" <i...@i...invalid>

    On Tue, 09 Jun 2009 08:25:15 +0200, skippy wrote:

    > za? drugi list to
    > zwyk?a kartka papieru na której widnia?o ostrze?enie, ?e je?li
    > europos?owi Witoldowi Tomczakowi "w?os z g?owy spadnie", to Pani Sedzia
    > ma "liczyae swoje dni" ...

    no i dobrze bo bandziorom z przestepczej organizacji nalezy sie przeciwstawiac silom
    i godnosciom osobistom
    roznica jest taka rudzielcu ze nikt tej sedzi nie spalowal (jak stoczniowcow) ani nie
    skopal (jak Cugier-Kotki)
    jeszcze chwila i sfrustrowanej Blidzie bedziesz stawial pomnik za walke w opozycyjnym
    podziemiu ...