  • 1. Data: 2009-06-08 07:50:45
    Temat: Re: pytanie o kontrakty
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "DJ(stopazwrotu.pl)" <d...@s...pl> wrote in message
    news:h0i6du$cav$1@news.onet.pl...
    > 1. Stop o wielkości depozytu to dużo za duży stop, chyba że masz na
    > rachunku jakieś 90 k
    > 2. Zasady zarządzania kapitałem odradzają stratę w pojedynczej transakcji
    > większa niż 2% posiadanego kapitału.
    > 3. Plynność jest wysoka, ale gdy rynek się rozpędzi, to pojawiają się luki
    > w arkuszu i można złapać poślizg. Kolejna rzecz to luki pomiędzy sesjami.
    > 4. Podstawowym mechanizmem zabezpieczającym przed dużą stratą jest: patrz
    > punkt 2.
    > 5. Gdy biuro zamyka kontrakt, to zawsze ktoś chętny się znajdzie, bo
> [...]

    a ewentualną stratę z tego tutyłu bedziesz musiał dopłacic przez komornika.
    george

  • 2. Data: 2009-06-08 08:54:08
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Kasę na giełdzie lepiej traktować poważnie.

    Jeśli masz na rachunku powiedzmy 10 000 pln, to Twoja pojedyncza strata nie
    powinna przekraczać 2% czyli 20 pkt (200 pln)
    Wybierając model skrajnie agresywny, możesz tracić 5% kapitału, czyli 500 zł
    (50 pkt).
    Wszystko powyżej tych wartości jest liczeniem na farta.
    DJ

  • 3. Data: 2009-06-08 10:43:07
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    george wrote:

    > a ewentualną stratę z tego tutyłu bedziesz musiał dopłacic przez
    > komornika. george

    Czyli każdy kontrakt trzeba traktować stuprocentowo poważnie tak, jaka jest
    jego wartość całkowita.

    Dzięki.

  • 4. Data: 2009-06-08 11:05:51
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    DJ (stopazwrotu.pl) wrote:

> [...]
    > nie powinna przekraczać 2% czyli 20 pkt (200 pln)
    > Wybierając model skrajnie agresywny, możesz tracić 5% kapitału, czyli 500

    Hmm czyli właściwie mając 10 000 powinienem ograniczyć się do jednego
    kontraktu, a resztę włożyć np. w akcje?